نقوی حسینی: دامداران ورامینی توان تأمین گوشت قرمز تهرانی‌ها را دارند

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینكه دامداران این منطقه می‌توانند گوشت مورد نیاز استان تهران را با قیمت ثابت برای یك سال تأمین كنند گفت: بارها این موضوع را به استاندار تهران اعلام كردیم اما همچنان برای تأمین گوشت، واردات انجام می‌شود، چرا با بی‌توجهی باعث صادرات دام از كشور می‌شوید؟

به گزارش نما، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس گفت: راهیابی تیم والیبال شهرداری ورامین که با اقتدار به فینال لیگ برتر والیبال رسید را به بازیکنان و تمامی کسانی که کمک کردند به ویژه تماشاگرانی که سرمایه اصلی ورزش کشور هستند را تبریک می‌گویم.

وی افزود: از وزیر راه و شهرسازی چند بار درخواست کردیم از راه‌های شهرستان ما به ویژه جاده ورامین، تهران، قرچک بازدید کند اما تاکنون این بازدید محقق نشده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به گرانی گوشت قرمز در ماه‌های اخیر تصریح کرد: خدمت رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام می‌کنیم که دامداران و عشایر شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا می‌توانند گوشت مورد نیاز استان تهران را با قیمت ثابت برای یک سال تأمین کنند.

نقوی حسینی اظهار داشت: با آنها قرار ببندید، بارها این موضوع را به استاندار تهران اعلام کردیم اما همچنان برای تأمین گوشت، واردات انجام می‌شود، چرا با بی‌توجهی باعث صادرات دام از کشور می‌شوید.

وی انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی را برای ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

۱۳۹۷/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط