خالقی: سیاست‌های وزارت نیرو باعث مهاجرت شده است

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در تذكری خطاب به رضا اردكانیان وزیر نیرو گفت: سیاست‌های ظالمانه وزارت نیرو باعث مهاجرت مردم خلخال و كوثر به انزلی، رشت و تهران شده است.

به گزارش نما، بشیر خالقی نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور گفت: لطفاً به وضعیت معیشت مردم که باعث تشکیل صف‌های طولانی برای خرید گوشت و مرغ شده است، رسیدگی کنید.

وی در تذکر دیگری خطاب به رضا اردکانیان وزیر نیرو افزود: سیاست‌های ظالمانه وزارت نیرو باعث مهاجرت مردم خلخال و کوثر به انزلی، رشت و تهران شده است.

نماینده مردم خلخال در مجلس تصریح کرد : آب در چشمه است و ما تشنه لبان می‌گردیم این در حالی است که خلخال منابع آبی بسیاری دارد و آب آن به قزل اوزن و سفیدرود می ریزد اما در سال 93 سیاست غلطی درباره تخصیص آب صورت گرفت و میزان زیادی از سرانه آب خلخال قطع شد.

خالقی اظهار داشت: 250 نفر از روستاییان شرکت تعاونی تأسیس کردند که تخصیص آب صورت دهند اما کار از آنها گرفته شد، همچنین به مدیرعامل آب منطقه ای استان گیلان همچنین در در مورد مشکل آب این استان تذکر می‌دهم.

وی در تذکر دیگری به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 6 ماه در سال جاده خلخال بسته شده است گفت: جاده اسالم به خلخال خط‌‌کشی ندارد که باعث حوادث بسیاری شده است و راهداری گیلان باید به آن توجه کند.

۱۳۹۷/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط