مارادونا صاحب سه فرزند شد!

روزنامه اسپانیایی ماركا در گزارشی نوشته وكیل دیگو مارادونا، ستاره سابق فوتبال جهان به تازگی از سه فرزند جدید موكلش كه هیچ صحبتی پیش از این در ارتباط با حضور آن‌ها در زندگی مارادونا به میان نبوده است، خبر داده است.

به گزارش نما، روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی نوشته وکیل دیگو مارادونا، ستاره سابق فوتبال جهان به تازگی از سه فرزند جدید موکلش که هیچ صحبتی پیش از این در ارتباط با حضور آن‌ها در زندگی مارادونا به میان نبوده است، خبر داده است. مارادونا به غیر از این سه فرزند جدید (!) پنج فرزند دیگر نیز دارد که با خودش زندگی می‌کنند، اما این سه نفر در کوبا هستند. دیگو سعی می‌کند ارتباط خود را با آن‌ها قطع نکند. مارادونای ۵۸ ساله پیش از این داشتن هرگونه فرزندی غیر از فرزندانی که از همسر سابق خود داشته را تکذیب کرده بود، اما حالا رسماً پدر هشت فرزند است.

وکیل مارادونا در این‌باره گفت: «دیگو مارادونا سه فرزند در کوبا دارد که به تازگی او آن‌ها را به رسمیت شناخته است. آن‌ها، فرزندان مشترک او با ۲ همسر سابقش هستند. دیگو قصد دارد در سفر به هاوانا حضانت فرزندانش را برعهده بگیرد و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.»

مارادونا بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ و برای ترک کوکائین در کوبا زندگی می‌کرد و تحت درمان قرار داشت. او دوست صمیمی فیدل کاسترو رئیس‌جمهور وقت کوبا بود و حتی تصویر او را روی پای خود خالکوبی کرده است.


۱۳۹۷/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط