فرهاد مجیدی جانشین شفر شد

فرهاد مجیدى به عنوان سرمربى موقت تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.

به گزارش نما، پیرو عملکرد اخیر تیم استقلال و عدم استفاده مطلوب و بهینه از نیروهاى موجود و با توجه به ارزیابی‌های فنی به عمل آمده و نیز نارضایتی گسترده کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران فهیم باشگاه، فعالیت آقایان وینفرد شفر و ساشا شفر در تیم استقلال معلق شد. بدیهی است که در پایان فصل جاری مذاکرات لازم بین طرفین درباره وضعیت همکاری انجام خواهد گرفت.

همچنین آقای فرهاد مجیدی، عضو کادر مربیگری تیم فوتبال بزرگسالان در پنج بازی باقیمانده {سه بازی در لیگ و دو بازی در آسیا} به عنوان سرمربی موقت، امور فنی تیم را تام‌الاختیار تحت نظر خواهد داشت.

مدیریت باشگاه استقلال در فصل جاری بدون گلایه و مطرح کردن مسائل و مشکلات فصل گذشته تا حد امکان به ترمیم معایب پرداخته و این نوید را می‌دهد که اقدامات لازم جهت فصل آینده از مدت‌ها قبل به دور از هیاهو در حال انجام است و بدون تردید در شرایط فعلی نتایج بازی‌های باقیمانده استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند زمینه‌ساز اهداف بزرگ باشگاه برای فصل آینده باشد. به همین جهت ضمن پوزش از هواداران عزیز و بزرگوار، خواهشمندیم استقلال بزرگ را مثل همیشه تنها نگذارند.

۱۳۹۸/۲/۹

اخبار مرتبط