روزهای بد سریلانكا ادامه دارد

سخنگوی ارتش سریلانكا امروز (شنبه) و شش روز پس از حملات انتحاری با بیش از ۲۵۰ كشته اعلام كرد كه اجساد ۱۵ تن شامل شش كودك در شرق این كشور و در نتیجه تیراندازی‌های شبانه كشف شده است.

به گزارش نما، درگیری مسلحانه بین نیروهای ارتش و شبه نظامیان مظنون جمعه عصر در منطقه "سنتاماروتو" واقع در آمپارا در شرق سریلانکا رخ داد که در نتیجه آن ۱۵ تن کشته شدند.

پلیس و ارتش اخیراً گفته بودند که چهار مرد مسلح و یک شهروند غیرنظامی در این تیراندازی کشته شدند. اما در پاکسازی‌های اوایل امروز صبح تعداد ۱۵ جسد کشف شد.

روز جمعه، سه انفجار در این منطقه رخ داد و باعث شد تا مقام‌های سریلانکا ممنوعیت آمد و شد اعمال کنند. اجساد شش مرد، سه زن و شش کودک در محل کشف شد. پلیس یک زن و یک کودک را نیز یافت که هر دو در نتیجه تیراندازی‌ها زخمی شده بودند و آنها را به بیمارستان منتقل کرد.

بر اساس گزارش‌های پلیس، ارتش پرچم‌های داعش و اوراق مربوط به این گروه تروریستی که مسئولیت حملات مرگبار عید پاک را برعهده گرفته، در این منطقه یافته است.

همچنین نیروهای امنیتی سریلانکا چندین ماده منفجره، پرچم داعش و سایر تجهیزات را در این خانه امن در منطقه سنتاماروتو کشف و ضبط کردند.

۱۳۹۸/۲/۲۵

اخبار مرتبط