واكنش رسمی باشگاه استقلال به محرومیت از نقل و انتقالات

دقایقی پیش خبری مبنی بر محرومیت استقلال از حضور در بازار نقل و انتقالات، موحب بروز حواشی بسیار سنگینی در اردوی آبی‌ها شد.

به گزارش نما، در حالی که باشگاه استقلال هنوز رسماً در پروندۀ پروپییچ نتوانسته است نتیجه‌ای را حاصل کند و مدعی شده است که طلب این بازیکن را به طور کامل پرداخت کرده است؛ خبری ضد و نقیض و بدون تاییدیه، مبنی بر محرومیت رسمی آبی‌ها از حضور در نقل و انتقالات مطرح شد که امیرحسین فتحی واکنشی تند را به این مسئله نشان داد.

اخبار ورزشی- امیرحسین فتحی مدیر باشگاه استقلال در این باره اظهار داشت: واقعا نمی دانم باید چه بگویم، خبر محرومیت استقلال صرفا گمانه زنی و یک تحلیل است و من قویا می گویم هیچ خطری استقلال را تهدید نمی کند. چون ما باید تا تاریخ 15 جولای پول پرو را پرداخت می کردیم، اینطور تحلیل کرده اند که استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است در حالی که چنین چیزی اصلا درست نیست چون فیفا پذیرفته است که پول پروپییچ را از محل درآمدهای استقلال پرداخت کند.
پروپییچ
پروپییچ

فدراسیون فوتبال نامه ای زد و درخواست باشگاه استقلال را منعکس کرد و بعد از پیگیری های ما آنها پذیرفتند چنین کاری را انجام بدهند.فیفا از پروپئیچ شماره حساب خواسته است تا این پرونده بسته شود، پرونده ای که ما یک سال درگیر آن بودیم. پرونده پروپئیچ در فیفا حل شده است و ما دیگر مشکلی نداریم.

۱۳۹۸/۴/۲۶

اخبار مرتبط