بهترین زمان برای سمپاشی

سمپاشی حشرات و همچنین باغ كشاورزی و درختان از جمله مواردی است كه در زندگی روزمره از اهمیت به خصوصی برخوردار است چرا كه اگر اینكار را درست و به موقع انجام ندهیم برای سپری كردن زندگی و برداشت محصول دچار مشكل خواهیم شد .




به گزارش نما، سمپاشی حشرات و همچنین باغ کشاورزی و درختان از جمله مواردی است که در زندگی روزمره از اهمیت به خصوصی برخوردار است چرا که اگر اینکار را درست و به موقع انجام ندهیم برای سپری کردن زندگی و برداشت محصول دچار مشکل خواهیم شد .

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که حشراتی هستند که نیاز به موقع خاصی ندارند برای سم پاشی کردن و از بین بردن آنها و فقط لازم است در صورت مشاهده حتی کوچکترین حشره سمپاشی را آغاز کنید تا در طول زمان تعداد آن افزایش پیدا نکند .

کارشناسان سمپاشان در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان می باشند.

شعبه شمال : 22146397 شعبه شرق : 77262100 شعبه غرب : 44893627

شعبه مرکز : 66401984 شعبه ونک : 88979268 مدیریت : 09192004096


این حشرات شامل : سوسک های داخل سقف کاذب ، حشراتی که در اتاق دیده می شود ، کرم های خاکی و...

چیزی که از همه مهم تر است که اگر از بین بردن اینگونه آفات را به تاخیر بیاندازید خسارت های جبران ناپذیری با خود به همراه دارد .

بهترین زمان سمپاشی برای بعضی حشرات صبح زود و برای بعضی دیگر از حشرات غروب آفتاب مناسب است و بهترین دمای مناسب برای اسپری سم 27 درجه سانتیگراد است .

بهترین زمان سمپاشی ساس

حشرات ساس مخصوصا از نوع تختخوابی در شب ها شما را نیش می زنند و زمانی به شما حمله می کنند که شما در خواب هستید که شما وقتی می خوابید اگر ساس به شما حمله کند متوجه آن نخواهید شد و این حشره ها بعد از نیش زدن شما ایمن می شوند . برای رهایی از این مشکل سمپاشی ساس توسط تیم حرفه ای سمپاشان بهترین گزینه خواهد بود تا از شر این حشرات که به مرور زیاد و زیادتر می شوند راحت خواهید شد .

ساس ها بین 3 تا 10 دقیقه از خون شمت تغذیه می کنند و طوری اینکار را انجام می دهند که شما به هیچ عنوان متوجه نخواهید شد . زمانی می فهمید که ساس شما را نیش زده که جای دون دون های قرمز در تن خودتان مشاهده می کنید .

ساس ها در گوشه و کنار درزها و شکاف ها ، در وسایل چوبی ، در اطراف تخت و بالشت ها و حتی پشتی که در خانه وجود دارد مخفی می شوند و تولید مثل می کنند و شب هنگام موقعی که برق ها خاموش شد فعالیت خود را آغاز می کنند و به اهالی خانه حمله می کنند .

سمپاشی ساس باید در اولین مشاهده سریعا اقدام و انجام گیرد تا از متولد شدن تعداد زیادی ساس جلوگیری شود . اما کنترل آفات در کل طبق تصورات غلط مردم در فصل گرما بهتر نیست بلکه در فصل پاییز و زمستان بهترین زمان سمپاشی حشره ساس است چرا که در این فصل ها اکثر حشرات تخم ریزی می کنند .

در کل سم پاشی ساس در طول شبانه روز باید صبح و ظهر انجام شود چون ساس ها در شب فعالیت می کنند و در روزها در حال استراحت هستند و ساکن می مانند که این موضوع کمک می کند تا به راحتی سمپاشی صورت بگیرد.

به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید در خانه خودتان عمل سمپاشی را انجام دهید چرا که مواد سمی به راحتی می تواند اهالی خانه را مریض و دچار مسدومیت کند . مخصوصا کودکان و میانسالان بیشتر در معرض این خطر وجود دارند و همچنین باید بدانید که اگر خودتان سم پاشی ساس را انجام دهید ممکن است حشره به طور کاملا ریشه کن نشود و به قسمت های دیگر خانه مهاجرت کند و تاکثیر پیدا کند . پس بهتر است کار را به کاردان بسپرید و از گروه سمپاشان بخواهید شما را راهنمایی و کمک کنند.

بهترین زمان سمپاشی سوسک

سوسک فاضلاب و سوسک آشپرخانه همه جا خانه را می گیرند و آسایش را از خانه شما دور می کنند . استفاده از حشره کش های معمولی هم فقط موقتی می تواند شما را از این مشکل رها کند اما در اصل هیچ چیزی تغییر نمی کند بلکه فقط تعداد اندکی از آن جمع سوسک ها کم می شود .

یکی از بهترین زمان ها برای سمپاشی سوسک و دیگر حشرات در فصل پاییز و زمستان است و بیشتر مردم به اشتباه فکر میکنند که این عمل بهتر است در فصل گرما صورت گیرد . حال این سوال پیش میاد چرا در فصل سرما سم پاشی کنیم ؟ چون در این فصل حشرات در حال تخم گذاری و تولید مثل هستند که در فصل گرم سال آنها رشد می کنند و تعداد آنها به شدت افزایش میابد . اگر نابود کردن سوسک را در پاییز و زمستان انجام دهیم شاهد از بین رفتن جمع زیادی از آنها می شویم و از شر سوسک ها و انواع آنها خلاص می شویم .

به این نکته باید توجه داشته باشید که سمپاشی سوسک بهتر است در طول شبانه روز در ساعات غروب و شب انجام گیرد . چون سوسک ها در طول روز در حال فعالیت هستند و شب ها در حتال استراحت به سر می برند . بخاطر همین راحتتر می توانیم جمع آنها را در کنار هم پیدا کنیم و از بین ببریم و نابود کنیم .

بدانید که برخی حشرات به زمان خاصی نیاز ندارند و هر موقع در خانه یا مکانی که زندگی می کنید مشاهده کردید باید سریعا با گروه سمپاشی سمپاشان تماس بگیرید تا بصورت رایگان به شما مشاوره دهند و توسط تیم مجرب خود بهترین راه حل را برای از بین بردن حشرات از محل زندگیتان پیاده سازی کنند و این حشرات را نابود کنند .

یکی از تخصص های اصلی شرکت سمپاشان سمپاشی سوسک ریز و درشت و سوسک آشپرخانه و حمام است . هرجایی از منزل خود سوسک حتی کوچک ریز را مشاهده کردید مطمئن باشید گروه زیادی در خانه شما زندگی می کنند پس بهتر است هرچه زودتر با سمپاشان تماس بگیرید.

از ویژگی های شرکت سمپاشان در دسترس بود آن در تمامی مناطق تهران است که با اولین تماس بعد از برسی مشکل شما سریعا به محل اعزام می شوند و مشکل شما را حل می کنند . تخصص لازم سمپاشی همکاران این شرکت کار را برای شما و اعضا خانواده راحت کرده و دیگر جای هیچ نگرانی نیست .

سمپاشی باغ و سمپاشی گیاهان :

یکی دیگر از عواملی که زمان سمپاشی در آن تاثیر دارد برای محصولات کشاورزی و باغ نوع سم است که مورد استفاده قرار می گیرد . بطور مثال :

سموم سیستمیک :

بهترین زمان برای این نوع سم صبح زود است تا در همان لحظه با تابیدن نور خورشید مواد سمی با شیره گیاه مخلوط شده و د رگیاه سریعا شروع به حرکت کند .

سموم بیولوژیک :

بهترین زمان برای این نوع سم غروب آفتاب است بدلیل اینکه باکتری موجود زمان کافی برای در طول ساعات شب و تا هنگامی که هوا خنک است زمان کافی برای انجام فعالیت خود داشته باشد.

سموم تماسی :

بهترین زمان برای این نوع سم شب هنگام است بدلیل اینکه روزنه های گیاه بسته است و سم وارد گیاه نمی شود و همچنین گیاه دچار تنش نمی شود .

۱۳۹۸/۴/۳۱

اخبار مرتبط