علی كریمی فصل بدنسازی را از دست داد

علی كریمی حتی اگر امروز قراردادش را تمدید كند و بلافاصله به تمرینات استقلال اضافه شود، باز هم بخش عمده‌ای از فصل بدنسازی را از دست داده است.

به گزارش نما، علی کریمی یکی از آخرین بازیکنانی بود که فصل گذشته با تیم استقلال قرارداد بست و شروع کارش در این تیم چندان امیدوار کننده نبود.

اخبار ورزشی- اما این بازیکن باتجربه که آمده بود جای خالی یک بازیکن بزرگ مثل ابراهیمی را پر کند، رفته رفته جایگاه واقعی اش را در این تیم پیدا کرد بعد از چند هفته تبدیل به همان بازیکنی شد که استقلالی ها انتظار داشتند.

هافبک باتجربه آبیها که ابتدای فصل نقل و انتقالات سودای حضور در فوتبال اروپا را در سر داشت، بعد از چندی زمزمه بازگشتش به استقلال به گوش رسید.

توافق مجدد کریمی با استقلال تایید شد تا آبی‌ها انتظار عملی شدن این اتفاق را بکشند. با گذشت چند روز از این توافق، هنوز کریمی پای قرارداد جدیدش را امضا نکرده و به نظر می‌رسد این پروژه قدری طولانی شده است.

در این مدت استقلالی‌ها تمرینات بدنسازی و اردوی خارج از کشورشان را برگزار کردند و حالا وارد فاز سوم آماده سازی پیش از شروع مسابقات هستند و علی کریمی هنوز تمریناتش را آغاز نکرده است.

حتی اگر همین امروز هم این بازیکن ملی پوش به تمرینات آبی پوشان اضافه شود، باتوجه به از دست دادن دوران بدنسازی و تمرینات پیش فصل، طبیعتا هفته‌های ابتدایی لیگ را اگر به طور کامل هم از دست ندهد، از شرایط آرمانی‌اش دور خواهد بود.


۱۳۹۸/۵/۱

اخبار مرتبط