شاه آل‌سعود دست به‌دامن رمال‌ها شد

عکس خبري -شاه آل‌سعود دست به‌دامن رمال‌ها شد

شهادت بسیاری از شاهدان بر این نكته تأكید می‌كند كه رمالی، جادوگری و سحر به یكی از مهم‌ترین ادات و پایه‌های حكومت آل سعود و شخص پادشاه این كشور تبدیل شده است.

به گزارش نمابه نقل از مشرق، قضیه اعتقاد «عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی به خرافه و جادوگری و به کار بردن آن برای زندانیان عربستانی که در زندان‌های این رژیم در بازداشت به سرمی‌برد موضوعی است که هر روز توسط بازداشت‌شدگانی که از این زندان‌ها آزاد می‌شوند، مورد تأکید قرار می‌گیرد.

یکی از این زندانیان که به‌تازگی از زندان‌های رژیم سعودی آزاد شده‌اند، در این ارتباط می‌گوید که وجود سحر و جادوگری امری به اثبات رسیده در میان آل‌سعود و در عربستان سعودی است و هرکس که از زندان‌های رژیم سعودی خارج شود، در این‌باره سخن می‌گوید.

همچنین یکی دیگر از زندانیان عربستانی که از زندان وزارت کشور سعودی آزاد شده می‌گوید که زندانبانان آنها را روزها و شب‌ها از خواب محروم می‌‌کردند تا فرد را خسته کنند و سپس او را جادو می‌کردند تا هرآنچه را در ذهن داشت فراموش کند.

وی می‌گوید که معروف است، وردهای صبح و شب آدمی را از شر جادو و جادوگران در امان نگه‌می‌دارد، به همین دلیل زندانبانان سعودی زندانیان را وا می‌داشتند تا ذکرهای خود را ترک کرده و سپس آنها اقدام به جادوی آنها می‌کردند.

در این راستا و برای اثبات مدعای این زندانیان شیخ «محمد بن عبدالله المسعری» از شیوخ سعودی تأکید کرد که تمام شاهزادگان و امرای سعودی دارای گروه‌های کامل جادوگری هستند.

وی در این‌باره گفت که «ملک عبدالله»، پادشاه سعودی همین که صبح‌ها از خواب بیدار می‌شود، سراغ جادوگران خود را می‌گیرد.

این شیخ سعودی افزود که اخیراً شیخ «عبدالمحسن العبيكان» یکی از مشاوران ملک عبدالله، فتوایی درباره مجاز بودن استفاده از جادو برای ابطال جادوی طرف دیگر را صادر کرد، موضوعی که پیش از این وهابیت به‌شدت با آن مخالف بود.

شيخ المسعری بعید نمی‌داند که آل سعود درباره زندانیان خود از سحر و جادو استفاده کند و تأکید می‌کند که سحر و جادو به یکی از پایه‌های اصلی رژیم سعودی و آل سعود برای بقا در حکومت تبدیل شده است.

۱۳۹۱/۸/۱۷

اخبار مرتبط