تذكر دوباره شورایی ها به حناچی

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت ارسال لایحه سازمان گردشگری از سوی شهرداری به شورای شهر گفت: توجه به این موضوع سبب رونق صنعت گردشگری در پایتخت می‌شود.


به گزارش نما، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا به فعالیت‌های آیت‌الله طالقانی در گسترش و ایجاد پارلمان‌های محلی اشاره کرد و گفت:‌در حال حاضر 120 هزار از نفر مردم امروز در پارلمان‌های محلی مشغول و مدیریت محلی انجام می‌دهند که این موضوع دستاورد نگاه دوراندیش آیت‌الله طالقانی بوده است.

اخبار اجتماعی- وی در ادامه ضمن تشکر از شهرداری به دلیل انجام اقدامات در اراضی عباس‌آباد گفت: در روزهای گذشته خبر عضویت این اراضی به سازمان گردشگری جهانی را شنیدیم که این اتفاق در سن پترزبورگ روسیه اتفاق افتاد و در تبدیل تهران به قطب گردشگری در مقیاس بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: 158 کشور عضو صنعت گردشگری و سازمان جهانی گردشگری هستند و 15 عضو این سازمان دارد و اضافه شدن اراضی عباس‌آباد به این سازمان بسیار حائز اهمیت بوده است.

وی گفت:‌ شهرداری باید لایحه سازمان گردشگری را به صحن شورا ارائه دهد و صنعت گردشگری رونق بیشتری یابد و در این زمینه به شهرداری تهران تذکر و انتقاد وارد است.

۱۳۹۸/۶/۲۴

اخبار مرتبط