نقش خاص و عجیب آقای بازیگر در فیلم «قاتل و وحشی»

بازیگر فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» گفت: نقش عجیب و خاصی را در فیلم «قاتل و وحشی» ساخته حمید نعمت الله بازی می‌كنم، برای نخستین بار است كه چنین نقشی را ایفا می‌كنم و به همین واسطه از همان ابتدا و با پیشنهاد كار سریعاً بازی در پروژه را پذیرفتم.




به گزارش نما، عزت الله رمضان‌فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: هم اکنون مشغول بازی در فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت الله هستم، نزدیک به چهار روز از فیلمبرداری پروژه می‌گذرد و بازی من همچنان ادامه دارد.

اخبار چهره ها - وی درباره نقش خود در فیلم سینمایی قاتل و وحشی تاکید کرد: نقش عجیب و خاصی را در فیلم حمید نعمت الله بازی می‌کنم، برای نخستین بار است که چنین نقشی را ایفا می‌کنم و به همین واسطه از همان ابتدا و با پیشنهاد کار سریعاً بازی در پروژه را پذیرفتم.

بازیگر فیلم سینمایی «گاو» با اشاره به همبازی شدن با امین حیایی تصریح کرد: اکثریت بازی من در قاتل و وحشی با امین حیایی است، علاوه بر آن با بازیگران بسیار خوب دیگری همچون لیلا حاتمی و شهرام حقیقت دوست هم بازی مستقیم و زیادی دارم.

وی همکاری با حمید نعمت الله را اینگونه توصیف کرد: نعمت الله کارگردان دقیق، منظم و بسیار کاربلدی است، وی با تمام جزئیات بر پروژه نظارت دارد و در امر هدایت بازیگر و کارگردانی بسیار کاربلد است، به شخصه برای اولین بار با نعمت الله همکاری می‌کنم و همین همکاری تازه اتفاق بسیار خوبی در کارنامه کاری من است.

بازیگر فیلم سینمایی «خواب‌های دنباله دار» در همین راستا ادامه داد: هم اکنون فیلمبرداری قاتل و وحشی در شهر تهران ادامه دارد، به گمانم حداقل یک ماه دیگر از کار باقی مانده و من هم در این مدت بازی دارم.

رمضان فر درباره حضورش در فیلم لامینور خاطرنشان کرد: علاوه بر قاتل و وحشی در فیلم جدید داریوش مهرجویی به نام لامینور هم به ایفای نقش می‌پردازم، فیلمبرداری این اثر هم اکنون آغاز شده، اما طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بین دو پروژه من هنوز جلوی دوربین مهرجویی نرفته و به زودی همبازی علی نصیریان خواهم شد.

۱۳۹۸/۶/۲۷

اخبار مرتبط