افزایش نمایندگان شاكی از هیئت رئیسه

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس گفت: افزایش تعداد شاكیان هیئت رئیسه موجب تعلل نمایندگان در ارائه شكایت به كمیسیون اصل 90 شده است.

به گزارش نما، فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه هیئت رئیسه مجلس با اعلام وصول غیرقانونی طرح سؤال به سوگند بی‌طرفی خود پشت پا زده است، گفت: اکنون تقریبا 50 نماینده مجلس به شکایت از هیئت رئیسه به کمیسیون اصل 90 تاکید دارند.

وی با بیان اینکه شکایت نمایندگان از هیئت رئیسه هنوز به کمیسیون اصل 90 مجلس ارائه نشده است، افزود: افزایش تعداد شاکیان هیئت رئیسه موجب تعلل نمایندگان در ارائه شکایت به کمیسیون اصل 90 شده است.

آلیا با انتقاد از بیانیه‌ فراکسیون رهروان مجلس درباره طرح سؤال از رئیس‌ جمهور، خاطر نشان کرد: فراکسیون رهروان در حالی ادعا می‌کند که این فراکسیون نقشی در طرح سؤال نداشته است که طبق آمار اگر چند نماینده اصلاح‌طلب مستثنی شوند بقیه امضا کنندگان طرح سؤال به طور کامل عضو فراکسیون رهروان هستند.

وی با بیان اینکه برخی می‌خواهند موافقت و یا مخالفت با طرح سؤال را به موافقت و یا مخالفت با رئیس‌جمهور ربط بدهند، اظهار داشت: فراکسیون اصولگرایان مجلس بر اساس شرایط با طرح سؤال مخالف است و این در حالی است که چند نماینده با وجود انصراف از طرح سؤال پیش از اعلام وصول آن، در لیست هیئت رئیسه گنجانده شده‌اند.

۱۳۹۱/۸/۱۷

اخبار مرتبط