تركیب استقلال در دربی 90 مشخص شد

تركیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با پرسپولیس در شهرآورد پایتخت لو رفت.

به گزارش نما، تیم فوتبال استقلال تهران فردا در شهرآورد (دربی) ۹۰ در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که استراماچونی (سرمربی تیم فوتبال استقلال) در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود از تیم رقیب خود ترسی ندارد و با تمام قوا تیمش را روانه میدان می‌کند.

اخبار ورزشی- با این وجود استراماچونی برای بازی فردا شیخ دیاباته و فرشید باقری را به دلیل مصدومیت و فرشید اسماعیلی و محمد بلبلی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و از طرفی مرد ایتالیایی در خط حمله خود باید از مرتضی تبریزی، سجاد آقایی، مهدی قائدی و محسن کریمی بهره ببرد.

با این وجود سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل کسب امتیازات اخیر در بازی های اخیر لیگ برتر و شرایط نامناسب در جدول نیاز مبرمی به برد در بازی شهرآورد دارد،به همین دلیل استراماچونی به دنبال این است تا از ترکیب ۵-۳-۲ در بازی فردا استفاده کند.

مرد ایتالیایی باید از محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و عارف غلامی در خط دفاع استفاده کند و در نهایت غفوری و میلیچ را در سمت چپ و راست زمین قرار دهد.

به این ترتیب استرا برای شهرآورد پیش رو دست به تغییرات اساسی می‌زند و با ۳ دفاع وسط احتمالا برابر پرسپولیس به میدان برود.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس فردا ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

۱۳۹۸/۶/۳۰

اخبار مرتبط