بازیكنان استقلال به فكر هوادار نیستند؟

روازه بان سابق آبی پوشان درباره شرایط این روزهای استقلال گفت: بازیكنان استقلال به فكر هوادار نیستند؟ الان مدافع حریف از عقب زمین می‌آید و به استقلال گل می‌زند و بعدازآن هیچ تلاشی برای جبران نمی‌كنیم.


به گزارش نما، پرویز برومند دروازه‌بان سابق استقلال به بازیکنان این تیم هشدار می‌دهد که اگر به همین وضعیت ادامه بدهند و نتوانند فوتبال زیبایی ارائه کرده و نتایج خوبی کسب کنند همین هوادارانی که آن‌ها را بزرگ کرده‌اند بازیکنان استقلال را از عرش به فرش خواهند کشاند پس حواسشان را کاملاً جمع کنند و هواداران را بیشتر از این ناامید و عصبی نکنند تا واکنش‌های غیرمنتظره‌ای را از آن‌ها شاهد نباشند.

اخبار ورزشی- مصاحبه با دروازه‌بان سابق استقلال را در ادامه می خوانید:

بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان چطور بود؟

من که در این بازی از فوتبال چیزی ندیدم و روی اشتباه دو تا گلر دو تا گل به ثمر رسید و اگر تا صبح هم بازی می‌کردند اتفاقی نمی‌افتاد. از فوتبالی که دیدم به‌هیچ‌عنوان راضی نبودم و هفته سوم است و باید خودشان را نشان می‌دادند، اما چیزی ندیدیم و این برای تیمی مثل استقلال جای تأسف دارد.

هفته سوم برای قضاوت یک تیم کمی زود نیست؟

متأسفانه یک‌چیزی در فوتبال ایران باب شده که می‌گویند تیم‌ها تا هفته چهارم و پنجم هنوز هماهنگ نیستند. این چه حرفی است که می‌زنند؟ همین ۵ هفته خودش ۱۵ امتیاز است و تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند. من از الان می‌گویم که در لیگ انگلیس امسال لیورپول قهرمان می‌شود، چون در ۵ هفته اول ۱۵ امتیاز گرفته‌اند که خیلی مهم است. ما ۵ هفته را از دست می‌دهیم که تازه هماهنگ شویم. استقلال الان از ۳ بازی فقط دو امتیاز گرفته و هفته بعد هم بازی مهم و حساس دربی را باید به میدان برود. جواب هواداران را چه می‌دهند؟ ما می‌گوییم مربیان ایرانی اعتقاددارند که هفته‌های اول هنوز هماهنگ نیستند، اما استقلال و پرسپولیس که مربی خارجی دارند. این حرف‌ها اصلاً معنی ندارد، پس اردوی پیش از فصل برای چیست؟ استقلال چکار می‌کند که هفته سوم است و هنوز بازی قشنگی از این تیم نمی‌بینیم؟ مطمئنم که هواداران از دیدن بازی زیبا هم راضی می‌شوند، اما استقلال فوتبال هم بازی نمی‌کند. گلی که استقلال به نفت مسجدسلیمان زد اگر یک بچه ۱۰ ساله هم درون دروازه بود آن توپ را با پا دفع می‌کرد، اما استقلال گل زد، حالا گل زدی، اما بعدازآن چیکار کردید که از گل زده‌تان محافظت کنید یا گل‌های بیشتری بزنید؟

انگار از روند تیم اصلاً راضی نیستید؟

شما بازی با فولاد را ببینید. در آن بازی استقلال چیکار کرد؟ در بازی اول با ماشین‌سازی هرچند استقلال باخت، اما ۲۰ دقیقه خوب کار کرد و فوتبال زیبایی از تیم دیدیم. چرا باشگاه فکر اساسی نمی‌کند؟ من به‌عنوان کسی که برای استقلال بازی کرده‌ام و همیشه هوادار این تیم هستم سال‌هاست از استقلال بازی خوب نمی‌بینم. هوادار مگر چقدر طاقت دارد و تا چه زمانی حرف نزنند؟ وقتی بحث کری می‌شود مدام حرف سال‌های قبل را پیش می‌کشند که درگذشته چکار کرده‌ایم، الان چکار می‌کنید؟ مدیران باشگاه چکار کرده‌اند که روزبه چشمی را از دست دادند و الان روزبه نا آماده که بدن‌سازی قبل از فصل را هم ازدست‌داده را جذب کرده‌اند. این چه سیاستی است که مدیران باشگاه استقلال دارند؟ تمام موفقیت پرسپولیس در چند سال اخیر به این دلیل بوده که بازیکنانش کنار هم بوده‌اند و هماهنگ هستند. این چه سیاستی در باشگاه استقلال است که ۱۷ بازیکن فصل قبل را ازدست‌داده‌اند و یک تیم جدید درست کرده‌اند؟ ما پارسال دو تا از بهترین گلر‌ها را داشتیم و به چه دلیلی یکی از آن‌ها را از دست دادیم؟ این‌ها سؤالاتی است که مدیران باشگاه باید جواب بدهند.

بحث گلر شد. به نظر شما بعد از جدایی رحمتی که به شهرخودرو رفت سید حسین حسینی افت نکرده است؟

روی گلی که استقلال از نفت مسجدسلیمان خورد گلر صد در صد مقصر بود. نمی‌دانم چطوری تمرین می‌کنند و تمرینات بر چه مبنایی است، چون گلر ابتدا ازنظر روحی افت می‌کند و بعد فنی افت می‌کند. گلر اگر ازنظر روحیه خوب باشد حتی اگر کمی نا آماده هم باشد می‌تواند گلری کند. رحمتی که رفت و حسینی هم می‌خواست که او از استقلال برود پس چرا الان این اشتباهات را می‌کند؟ روی ارسال یک اشتباه بچگانه کرد و یک گل ابتدایی خورد. ا

این آمار برای تیمی مثل استقلال فاجعه نیست؟

برای ۳ تا بازی اول فاجعه است و با این وضعیت متأسفانه باید به استقبال دربی هم برویم. فرشید اسماعیلی که بهترین بازیکن تیم بود را هم از دست دادیم درحالی‌که فرشید خیلی به درد دربی می‌خورد و الان محروم است. یک‌زمانی در استقلال بازیکنان فوق‌العاده باغیرتی داشتیم که حتی زیاد گل نزدن هم به ما برمی‌خورد، اما الان نمی‌دانم بازیکنان استقلال چه فکری می‌کنند که تیم به این روز افتاده است. بازیکنان استقلال به فکر هوادار نیستند؟ الان مدافع حریف از عقب زمین می‌آید و به استقلال گل می‌زند و بعدازآن هیچ تلاشی برای جبران نمی‌کنیم. نمی‌دانم چه بلایی سر استقلال آمده که این‌قدر راحت از کنار چنین مسائلی می‌گذرند.

چه تصوری از دربی هفته آینده دارید؟

فکر کنم پرسپولیس هم همین مشکل را دارد و دل‌چسب و کوبنده بازی نمی‌کنند. الان مردم مدام می‌گویند یاد آن استقلال و پرسپولیس قدیم به خیر و تیم‌ها این‌قدر از آن استقلال و پرسپولیس ترس داشتند که خودشان به خودشان گل می‌زدند، اما متأسفانه الان تیم‌ها در آزادی برای بردن استقلال و پرسپولیس به زمین می‌آیند که جای تأسف دارد به این بهانه که می‌گویند هنوز به آمادگی و هماهنگی کامل نرسیده‌اند. احساس می‌کنم یک دربی کسل‌کننده را خواهیم دید. خودم امیدوارم به خاطر مردم یک دربی جذاب و تماشایی شود، چون این بازی گل سرسبد فوتبال ما است، اما بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد و یک بازی کسل‌کننده خواهیم دید.

۱۳۹۸/۶/۳۱

اخبار مرتبط