نصرتی: ایران بهترین تیم آسیاست

محمد نصرتی، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شرایطی كه تیم ملی كشورمان دارد، بعید است مقابل بحرین به مشكل خاصی بر بخوریم.


به گزارش نما، محمد نصرتی در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل کامبوج، در انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی کشورمان در دیدار مقابل کامبوج عملکرد درخشانی داشت. بازی‌هایی مثل ایران و کامبوج در تاریخ ثبت می‎شوند و مردم سالیان زیادی در مورد آن صحبت می‎کنند. این نتایج باعث غرور ملی می‌شود.

اخبار ورزشی- وی درباره بازی فردا (سه‌شنبه) تیم ملی کشورمان مقابل بحرین هم گفت: تیم ملی کشورمان با روحیه‎ای مضاعف به مصاف بحرین می‎رود. به نظرم این تیم بحرین با تیم سالیان پیش تفاوت زیادی دارد. در واقع به نسبت آن تیمی که در گذشته‎ از آنها دیده‌ایم، این تیم افت فاحشی داشته است.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شرایطی که تیم ملی کشورمان دارد، بعید است مقابل بحرین به مشکل خاصی بر بخوریم. ما در حال حاضر بهترین تیم آسیا هستیم و در بازی‎های اخیر عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‎ایم.

نصرتی عنوان کرد: در زمانی که تیم ملی با شکست مقابل بحرین جام‎جهانی را از دست داد، حساسیت‎های زیادی در مورد بازی مقابل تیم ملی این کشور به وجود آمد. علی دایی ، مهدی مهدوی‎کیا و سایر ستارگان آن مقطع، زمانی به سبب شکست مقابل بحرین اذیت شدند اما در دوره بعدی با برد مقابل این تیم به جام‎جهانی راه پیدا کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فکر نمی‎کنم تیم کنونی بحرین دردسری برای تیم آماده ما ایجاد کند اما جذابیت فوتبال به غیرمنتظره بودن آن است. نباید بحرین را دست کم بگیرم و باید با تمرکز وارد زمین شویم. در غیر این صورت ممکن است در منامه با مشکل روبرو شویم.

۱۳۹۸/۷/۲۲

اخبار مرتبط