شناسایی و دستگیری شرور شرق تهران با رصد فضای مجازی

ماموران پلیس امنیت تهران در یك عملیات موفق به دستگیری یكی از اراذل و اوباش شرق تهران شدند.

به گزارش نما، ماموران پلیس امنیت تهران در یک عملیات موفق به دستگیری یکی از اراذل و اوباش شرق تهران شدند.

اخبار اجتماعی- متهم بامداد روز ۲۵ مردادماه امسال، با در دست داشتن یک قبضه سلاح سرد «قمه»، ۵ دستگاه خودرو پارک شده در خیابان سراج واقع در محله نارمک را تخریب و پس از شکستن شیشه‌های خودرو‌های شهروندان عربده زنان با یک دستگاه موتورسیکلت محل حادثه را ترک کرد.

یکی از مالباختگان حادثه درباره جزئیات موضوع گفت: ساعت ۴ صبح بود که با سر و صدای فردی که از خیابان به گوشمان رسید از خواب بیدار شدیم و از پنجره در حال مشاهده صحنه بودیم.

وی ادامه داد: متهم با پارچه صورت خود را پوشانده و قمه به دست در حال تخریب خودرو‌های پارک شده در خیابان بود که در نهایت ۵ دستگاه خودرو توسط این فرد تخریب شد.

به گفته مالباخته در مجموع مبلغی حدود ۳۵ میلیون ریال توسط متهم به شهروندان خسارت مالی وارد شده است.

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: طی رصد پلیس امنیت فاتب در فضای مجازی موفق شدیم یکی از اراذل و اوباش پایتخت که در فضای مجازی با سلاح گرم قدرت نمایی می‌کرد را دستگیر کنیم.

وی با بیان اینکه متهم دارای ۸ فقره سابقه شرارت از سال ۸۹ تا به امروز است، افزود: تخریب اموال شهرواندان، شرارت، نزاع دسته جمعی، قدرت نمایی و زورگیری از عمده شرارت‌های این متهم است و وی دو پرونده مفتوح در شرق تهران دارد که تخریب ۵ دستگاه خودرو و درگیری با شهروندان مضمون این دو پرونده است.

یس پلیس امنیت عمومی فاتب گفت: متهم توسط ماموران اداره پشتیبانی عملیات پلیس اطلاعات فاتب در اقدامی غافلگیرانه در شرق تهران دستگیر شد و برادرش نیز به دلیل شرکت در نزاع دست جمعی دو سالی است که در زندان به سر می‌برد.

سردار ذوالقدری با بیان اینکه در پلیس امنیت تهران دو برنامه کری خوانی در فضای مجازی و حقیقی را به صورت جدی دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: کسانی که نسبت به این کار اقدام می‌کنند، بدانند که دستگیری آن‌ها در اولویت برنامه‌های پلیس است و به صورت قاطع و در چارچوب قانون با اشرار مجازی برخورد خواهد شد و پلیس تعارفی با اراذل ندارد.

۱۳۹۸/۷/۲۹

اخبار مرتبط