مصدومیت های دردسر ساز نیمار

دومیت های پی در پی ستاره برزیلی باشگاه پاریس سن ژرمن، در حال نابود كردن زندگی فوتبالی این بازیكن برزیلی است.


به گزارش نما، نیمار جونیور ستاره برزیلی دنیای فوتبال که در سال های اخیر او را به عنوان یکی از اسطوره های سال های آینده فوتبال جهان می نامیدند، در ماه های اخیر بیشتر از آنکه در اندیشه کسب افتخار باشد و خود را در اذهان عمومی نهادینه کند، درگیر مصدومیت های پی در پی بوده و خانه نشینی را تحمل کرده است.

اخبار ورزشی- بازیکنی که در میدان ها با فوتبال فانتزی اش بسیاری از بازیکنان را از پیش روی خود بردارد، بیشتر از هر کس دیگری به گفته پزشکان در دنیای فوتبال اروپا مستعد مصدومیت و آسیب دیدگی است.

مصدومیت‌های بازیکن ۲۷ ساله تیم فوتبال پاری سن ژرمن تا حدی زیاد شده که حتی هواداران به این موضوع عادت کرده اند و با آن کنار آمده اند چراکه در هر فصل از دنیای فوتبال نیمار در نیمی از دیدار‌ها خانه نشین یا در وضعیتی بهتر و امیدوار کننده‌تر نیمکت نشین است.

طبق آمار، اگر او در تمام یک ماهی که پزشکان برایش در نظر گرفته اند استراحت کند و به روند درمان مصدومیتش بپردازد، مجموعا نزدیک به ۵۰۰ روز از سال ۲۰۱۳ که با تیم فوتبال سانتوس تبدیل به یک بازیکن نام آشنا و حرفه‌ای شد، خانه نشین بوده است.

گفتنی است نیمار از زمانی که از تیم فوتبال بارسلونا به تیم پاری سن ژرمن نقل مکان کرد در ۶۳ دیدار با پیراهن این تیم به میدان رفته که موفق به ثبت ۵۵ گل و ۲۹ پاس گل برای این تیم بوده است. آماری که با توجه به سابقه گذشته نیمار در تیم‌های بارسلونا و سانتوس برای هوادارن و بینندگان فوتبال جهان، نسبتا ناامید کننده به نظر می‌رسد.

۱۳۹۸/۷/۲۹

اخبار مرتبط