تقابل بهترین خط دفاع و خط حمله لیگ برتر

تراكتور با اتكا به مدافع جوان خودش به مصاف خط حمله قدرتمند نساجی می‌رود.

به گزارش نما، تراکتور امروز در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر دیدار دشواری مقابل نساجب در مازندران خواهد داشت و این بازی به نوعی تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ برتر است.

اخبار ورزشی- نساجی تا پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر موفق شده 12 گل به ثمر برساند و این آمار با پیکان برابری می‌کرد و دو تیم به طور مشترک بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشتند که پیکان با گل زده روز گذشته مقابل پرسپولیس به 13 گل رسید و حالا باید دید نساجی امروز چکار خواهد کرد.

تراکتور هم به همراه سپاهان تنها تیم‌های بدون گل خورده در 6 دیدار نخست لیگ برتر هستند و حالا تقابل بهترین خط دفاع و خط حمله لیگ در دیدار امروز رقابت‌ جالبی را رقم می‌زند.

در تراکتور آمار فوق‌العاده خط دفاعی و بسته نگه داشتن دروازه در 6 بازی پیاپی بیش از همه مربوط به عملکرد خوب رشید مظاهری و 4 مدافع این تیم است و البته در این میان یکی از نفرات کلیدی تراکتوری‌ها بدون شک ایمان سلیمی بوده است.

سلیمی از فصل گذشته در خط دفاع تراکتور حضور دارد و تنها بازیکنی در ضلع دفاعی تراکتور است که در فصل جدید به این تیم اضافه نشده و به نوعی محور و ستون دفاعی تیم دنیزلی محسوب می‌شود.
این بازیکن ابتدای فصل پیشنهادات جدی برای لژیونر شدن داشت ولی تراکتور با علم به ارزش این بازیکن در ترکیب خودش به هر شکل ممکن سلیمی را در جمع نفراتش حفظ کرد و حالا از بازی‌های خوب او بیشترین استفاده را می‌برد.

سلیمی یکی از نفراتی است که بدون شک در صورت پیدا کردن فرصت در تیم ملی می‌تواند به یکی از مهره‌های کلیدی تیم ویلموتس تبدیل شده و با توجه به سن و سالی که دارد مدت‌های زیادی خط دفاع تیم ملی را بیمه کند.

۱۳۹۸/۷/۲۹

اخبار مرتبط