آیا افكار عمومی دروغ اصلاح طلبان را باور می كنند؟

عکس خبري -آيا افکار عمومي دروغ اصلاح طلبان را باور مي کنند؟

روزنامه اعتماد با به كار بردن ادبیات تهدید به دنبال القای این مسئله است كه اگر در اقتصاد كشور مشكلی وجود دارد، به دلیل سیاسیون و جریان‌هایی است كه مانع رابطه ما با غرب می‌شوند!

«احتمال اداره کشور بدون داشتن روابط سیاسی با کشورهای پیشرفته تقریباً وجود ندارد و کاهش مشکلات فعلی در گرو توسعه ارتباطات سیاسی و روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای قدرتمند است. در چند سال اخیر، به خوبی آشکار شد که ساختار اقتصادی کشور به گونه‌ای است که بدون مراوده و معامله با اقتصادهای دیگر به خصوص آن دسته از اقتصادهایی که ساختار قوی دارند، امورات کشور پیش نمی‌رود و به ورطه رکود کشیده می‌شود.»
این جملات بخشی از نوشته روزنامه «اعتماد» است! نوشته‌ای که بدون هیچ توضیحی نشان می‌دهد اصلاح‌طلبان در شرایط پیشاانتخاباتی به دنبال چه موضوعاتی هستند و راهبردشان برای اداره کشور را بیش از پیش مشخص می‌کند! جملاتی که نشان می‌دهد این جریان سیاسی با وجود همه بدعهدی‌های طرف مقابل و همه آنچه در توافق جامع هسته‌ای اتفاق افتاد و دستاورد تقریباً هیچ برای کشورمان در برابر تعطیل کردن و از دست دادن بخش‌های قابل توجه در صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای، همچنان نگاه‌شان به بیرون مرزهاست! اما نکته جالب توجه‌تر این مطلب را می‌توان در سطرهای بعدی مشاهده کرد؛ آنجا که این روزنامه به مدیر مسئولی «الیاس حضرتی» عضو فراکسیون امید مجلس دهم می‌نویسد: «مخالفین FATF باید دلیل قانع‌کننده‌ای برای ابراز مخالفت خود به افکار عمومی ارائه دهند. در غیر این‌ صورت باید مسئولیت تبعات منفی رخدادهای پس از آن را بپذیرند و خود را حامی مردم ننامند. تبعاتی که همین الآن هم می‌توان آن را در هشدارهای برخی کارشناسان دید»!
عبارتی که به واضح‌ترین شکل ممکن نشان‌دهنده فرار رو به جلو در قبال مشکلات و ناکارآمدی‌هایی دولت و مورد حمایت اصلاحات و نمایندگان این جبهه در مجلس شورای اسلامی است! این روزنامه با به کار بردن ادبیات تهدید به دنبال القای این مسئله است که اگر در اقتصاد کشور مشکلی وجود دارد، به دلیل سیاسیون و جریان‌هایی است که مانع رابطه ما با غرب می‌شوند! اما پرسش اینجاست که آیا افکار عمومی کشور راست‌نمایی این دروغ را باور می‌کند؟ پاسخ قطعاً منفی است.
بصیرت

۱۳۹۸/۸/۱۱

اخبار مرتبط