بالارفتن توقع از استقلال شمشیر دو لبه است

پیمان صاحب جمعی در خصوص دیدار استقلال با صنعت نفت، اظهار داشت: بالارفتن توقع از استقلال شمشیر دو لبه است؛ هم می‌تواند كار تیم را سخت كند و هم می‌تواند منجر به افزایش انگیزه و بالا رفتن اعتماد به نفس شود.


به گزارش نما، سطح توقع از تیم فوتبال استقلال تهران بعد از نتایج درخشانی که در لیگ و جام حذفی به دست آورده بالا رفته و تیمِ استراماچونی با این شرایط باید در هفته دهم به مصاف تیمی برود که هفته هاست با شایستگی در بالای جدول قرار دارد و از ویژگی‌های آن، سخت گل خوردن است.

اخبار ورزشی- پیمان صاحب جمعی در خصوص دیدار استقلال با صنعت نفت، اظهار داشت: بالارفتن توقع از استقلال شمشیر دو لبه است؛ هم می‌تواند کار تیم را سخت کند و هم می‌تواند منجر به افزایش انگیزه و بالا رفتن اعتماد به نفس شود.

پیشکسوت آبی پوشان اظهار داشت: نتایج تیم صنعت نفت و جایگاه این تیم در جدول رده بندی نشان می‌دهد آنها فصل خوبی را سپری می‌کنند. ضمن این که من چند بازی این تیم را دیدم و مشخص است آنها اتفاقی و شانسی در این جایگاه در جدول نیستند.

وی با اشاره به صحبتهای استراماچونی بیان داشت: سرمربی استقلال دست روی نکته درستی گذاشته است و آن این است که بازی با صنعت نفت می‌تواند از دیدار با تراکتور هم مشکل تر باشد و پیروزی پر گل بر تراکتور هیچ تضمینی برای پیروزی پر گل دیگری برابر صنعت نفت نیست.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: البته این بدان منزله نیست که پیروزی در این بازی دور از دسترس آبی پوشان باشد. بلکه من می‌گویم خوابیدن در باد پیروزی های قبلی به خصوص پیروزی بر تراکتور و دست کم گرفتن این حریف می‌تواند کار دست تیم بدهد.

صاحب جمعی تصریح کرد: استقلالی‌ها باید بازی به بازی فکر کنند و بعد از هر پیروزی آن را فراموش کرده و تمرکزشان را روی بازی بعدی بگذارند. این می‌تواند رمز موفقیت این تیم در بازیهای آینده باشد.

وی ادامه داد: حالا که آبی پوشان با زحمت جایگاهشان در جدول را سر و سامان داده و به صدر جدول نزدیک شدند، باید قدر این موقعیت را بدانند و با هر زحمتی شده این روند مثبت را تا رسیدن به صدر جدول ادامه دهند.

۱۳۹۸/۸/۱۳

اخبار مرتبط