در تمرین امروز پرسپولیس چه گذشت؟

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس پشت در‌های بسته برگزار شد كه با پا به توپ شدن بازیكن جدید سرخپوشان همراه بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی دوستانه روز گذشته که با نتیجه ۷ بر صفر به سود قرمزپوشان پایان یافت صبح امروز (جمعه) پیگیری شد.

در تمرین امروز، بازیکنان اصلی پرسپولیس در بازی تدارکاتی روز گذشته، به ریکاوری پرداختند و بازیکنان ذخیره نیز زیر نظر پدرو تمرین اختصاصی کردند.

* در تمرین امروز زاید و کنعانی غایب بودند.

* نورمحمدی و عسگر به دلیل مصدومیت جزئی، اختصاصی تمرین کردند.

* ‌آپیا پس از حضور در ایران و تماشای بازی پرسپولیس از نزدیک، امروز رسما پا به توپ شد. وی دقایقی نیز با ژوزه اختصاصی صحبت کرد.

* ژوزه خطاب به بازیکنان گفت که بازی تدارکاتی بیشتر برای این است که آمادگی برای بازی‌های رسمی داشته باشید. من دوست دارم در این بازی ها بازیکنانم بدون ترس بازی کنند و نگاه نکنند مقابل آنها چه حریفی ایستاده است.

* در پایان تمرین امروز، مهدوی‌کیا به همراه چند تن از بازیکنان به زدن ضربات ایستگاهی پرداخت.

* شیرینی سرپرست سرخپوشان نیز با وجود برگزاری تمرین امروز پشت درهای بسته، با هواداران صحبت کرد. وی به هواداران گفت: من کاری به حرف و حدیث و انتقادهایی که می‌کنند ندارم. کار خودم را برای خدمت به این تیم و آرامش در پرسپولیس دنبال می‌کنم. من کوچک همه پیشکسوتان پرسپولیس هستم و همیشه سعی می‌کنم شأن و شئون آنها را طبق دستور مدیرعامل نگه دارم. برای من موفقیت پرسپولیس از همه چیز مهمتر است و اینکه وظیفه‌ام را به خوبی در پرسپولیس انجام دهم.

۱۳۹۱/۸/۱۹

اخبار مرتبط