لایحه اصلاح ساختار شهرداری تهران تا پایان آذر به شورا ارائه می‌شود

معاون شهردار تهران از ارائه لایحه اصلاح ساختار شهرداری تهران تا پایان آذر به شورای شهر خبر داد و گفت: در تلاشیم لایحه‌ با كمترین تبعات اجرایی شود.


به گزارش نما، حامد مظاهریان در خصوص آخرین وضعیت اصلاح ساختار شهرداری تهران گفت: بر اساس توافق با اعضای شورای شهر، تلاش می‌کنیم تا لایحه اصلاح ساختار شهرداری، در یک ماه آینده به شورای شهر تقدیم شود.

اخبار اجتماعی -وی با بیان اینکه هدف اصلی از اصلاح ساختار برای چاک‌سازی سازمانی شهرداری است، تصریح کرد: چابک سازی سازمانی برای اجرای بهتر ماموریت‌ها و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان انجام می‌شود و از این رو، تمام تلاش صورت گرفته برای تدوین لایحه، برای اطمینان بیشتر از تحقق اهداف مدنظر بوده است.

معاون شهردار تهران افزایش بهره‌وری، ارتقای همگرایی در ساختار شهرداری و کاهش هزینه‌ها را از دیگر اهداف طرح اصلاح ساختار شهرداری برشمرد و تصریح کرد: در وهله اول قرار است چارت اصلی شهرداری و در فرصت بعدی، بر اساس «تاپ چارت»، اصلاح فرآیندها و ساختارهای پایین‌تر نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه اصلاح ساختار بر اساس مصوبه شورای شهر و تکالیف مصرح در برنامه سوم توسعه شهر تهران پیگیری می‌شود، گفت: البته هم شهرداری و هم شورای شهر بر این نکته اتفاق نظر دارند که باید با اجماع و همکاری یکدیگر، لایحه‌ای را آماده کنند که با کمترین تبعات قابل اجرا باشد.

به گفته مظاهریان، تلاش برای تدوین یک لایحه مناسب تا حصول نتیجه مطلوب ادامه دارد و شهرداری امیدوار است تا یکم ماه آینده این لایحه را به نتیجه برساند.

۱۳۹۸/۸/۲۹

اخبار مرتبط