اختصاصی نما:

انگیزه رئیس جمهور از حاشیه سازی چیست؟

عکس خبري -انگيزه رئيس جمهور از حاشيه سازي چيست؟

زمانی كه در منطقه چه در كشور عراق وچه در كشور لبنان شاهد آشوب هستیم و كشور نیاز به وحدت و همدلی دارد این نوع رفتار‌ها منجر به نوعی دوقطبی سازی و باعث لطمه زدن به نظام خواهد شد

احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفتگو با نما در رابطه با سخنرانی اخیر رئیس جمهور گفت: من واقعا از این نوع صحبت ها و سخنرانی های رئیس جمهور متاسفم. زمانی که در منطقه چه در کشور عراق وچه در کشور لبنان شاهد آشوب هستیم و کشور نیاز به وحدت و همدلی دارد این نوع رفتار‌ها منجر به نوعی دوقطبی سازی و باعث لطمه زدن به نظام خواهد شد و از طرفی این نوع صحبت ها به مخاطب القا می کند که این سخنرانی ها برای انتخابات است.
وی با اشاره به اینکه عده ای میخواهند قوه قضائیه را تضعیف کنند گفت: حالا که قوه قضاییه با یک تحرک خوب به مبارزه با مفاسد اقتصادی اقدام کرده عده ای به جای اینکه از این اقدام حمایت کنند در جهت تضعیف آن برآمده اند.
دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار افزود: مطرح کردن اموری که طبق قانون به ریس جمهور ارتباطی ندارد چیزی جز اختلاف برای نظام نخواهد داشت، ایجاد ناهماهنگی و ساز جداگانه از سیاست‌های کلی نظام یکی از مواردی است که باعث لطمه خوردن به روسای جمهور قبلی شد. بنابراین آقای روحانی در این موارد دقت داشته باشند.
کریمی اصفهانی بیان کرد: ریس جمهور مذاکره یا مقابله را مطرح می کنند به عنوان مثال می گویند: مذاکره امام حسن و امام حسین (ع) این در حالی است که این موضوع واقعیت ندارد و ایشان می‌خواهد در جهت مذاکره با آمریکا استفاده کند. ما چهل سال تجربه نامردی ها ،جنایت ها و صدور تروریسم را داریم به اضافه اینکه در قبال این همه امتیازی که به آنها در برجام داده شد چه چیزی عائد کشور ما شده است؟
کریمی اصفهانی در پایان گفت: مذاکرات تمام شده و تنها آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده در حالی که ما به تعهدات خود عمل کردیم و مومن هیچگاه از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.
وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور باید سعی کند که امیدواری و اعتمادش به داخل باشد. با توجه به اینکه در طبقات پایین جامعه مشکلات زیادی از لحاظ مسائل اقتصادی ایجاد شده باید آنها را حل کند که در سخن امام از آنها تعبیر به ولی نعمت جامعه یاد شده است. حال که در این امور توفیق نداشته نباید جامعه را ملتهب کند در حالی که باید به جامعه نشاط داد، امید داد. ایشان باید تمام هم و غم خود را باید بر روی ایجاد امید در جامعه بگذارد .

۱۳۹۸/۹/۴

اخبار مرتبط