سه بازی كه می تواند استقلال را قهرمان كند

دین‌محمدی اضافه كرد: استقلال در سه بازی آینده باید به مصاف نساجی، سپاهان و شهرخودرو برود و اگر در همین سه بازی موفق شود، مطمئنا به قهرمانی در این فصل می‌رسد.


به گزارش نما، سیروس دین‌محمدی در خصوص وضعیت آبی‌پوشان اظهار داشت: تا جایی که می‌دانم، شرایط استقلال بسیار خوب است و در مدت تعطیلی لیگ، بازیکنان و کادرفنی توانستند تمرینات مفیدی را پشت سر بگذارند. قبل از شروع تعطیلات، وضعیت بسیار خوبی در استقلال شاهد بودیم و امیدوارم که این شرایط حفظ شده باشد.

اخبار ورزشی- وی افزود: استقلال طی هفته‌های گذشته نشان داد پتانسیل بالایی برای کسب نتایج درخشان دارد و باید امیدوار باشیم که تعطیل شدن دو هفته‌ای لیگ، لطمه‌ای به شرایط تیم نزده باشد و بازیکنان با آمادگی بدنی و روحی بالایی به میدان برگردند. اگر این اتفاق رخ بدهد، می‌توان به موفقیت‌های بعدی استقلال امیدوار بود.

هافبک پیشین تیم آبی‌پوش پایتخت با اشاره به بازی روز دوشنبه مقابل نساجی مازندران تصریح کرد: بازی با تیم‌های پرطرفدار همیشه سخت و دشوار است به خصوص تیمی مثل نساجی که طرفداران خونگرم و پرشوری دارد. این دیدار می‌تواند یکی از سخت‌ترین بازی‌های استقلال لقب بگیرد، اما اگر از سمت دیگر به بازی نگاه کنیم، باید گفت بهترین فرصت ممکن برای استقلال به وجود آمده است. اگر این تیم بتواند بازی را ببرد، نسبت به قهرمانی امیدوار می‌شود.

دین‌محمدی اضافه کرد: استقلال در سه بازی آینده باید به مصاف نساجی، سپاهان و شهرخودرو برود و اگر در همین سه بازی موفق شود، مطمئنا به قهرمانی در این فصل می‌رسد. با این حساب، حساسیت بازی با نساجی چندبرابر هم می‌شود، زیرا پیروزی در آن، به لحاظ روحی به تیم کمک می‌کند تا مقابل دو حریف قدرتمند بعدی، عملکرد بهترین را به نمایش بگذارد.

وی در نهایت، در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: این مدل از مشکلات همیشه در استقلال بوده و مسئله تازه‌ای نیست. حل مشکل مالی باید از سوی مدیریت باشگاه صورت گیرد. البته شنیده‌ام که فتحی به تازگی توانسته بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند و انتظار دارم بازیکنان را با روحیه‌ای خوب در میدان ببینم.

۱۳۹۸/۹/۲

اخبار مرتبط