پیروزی 7 بر 3 پرسپولیسی ها در یك بازی دوستانه

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در یك بازی دوستانه به مصاف سرخپوشان پاكدشت از لیگ دسته یك آزادگان رفت و حریف خود را با نتیجه 7 بر 3 مغلوب كرد.


به گزارش نما، بازی دو تیم پشت درهای بسته برگزار شد تا گابریل کالدرون، بازیکنانی که به میدان نرفته بودند یا زمان کمتری در بازی روز جمعه حاضر بودند را محک جدی بزند.

اخبار ورزشی- ترکیب پرسپولیس: رادوشویچ، شجاع خلیل زاده، احسان حسینی، آدم همتی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، سعید حسین‌پور، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده و مهدی.

ترکیب سرخپوشان پاکدشت: میلاد احمدیان، جهانبخش طاهر، وحید همراز، سجاد دانایی، امیر حسین پور محمد، مهدی عبدی، سینا اسد بیگی، اسماعیل شهبازی، علی کیانی، حجت اسلامی و حمید کاظمی.

سرخپوشان ایران در این بازی، به سرعت، به گل اول این دیدار دست پیدا کردند.

در دقیقه 2 بازی بود که همکاری خوب امید عالیشاه و مهدی عبدی منجر به باز شدن دروازه حریف شد. پاس عالیشاه، عبدی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا مهاجم جوان پرسپولیس گل اول این دیدار را با ضربه پای چپ به ثمر برساند.

در دقیقه ۷ حجت اسلامی مهاجم سرخپوشان از گوشه محوطه جریمه با یک شوت فنی دقیق دروازه رادوشویچ را باز کرد تا بازی خیلی زود به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۱۲ با خطای بازیکنان تیم سرخپوشان روی مهدی عبدی پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که فرشاد احمدزاده با یک شوت دقیق از فاصله ۲۵ متری دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه ۱۶ پرسپولیس بعد از خطایی که در گوشه محوطه جریمه روی عالیشاه انجام شد صاحب یک ضربه ایستگاهی دیگر شد. ارسال خوب ماهینی را مهدی عبدی با ضربه سر دقیق به گل سوم پرسپولیس تبدیل کرد.

در دقیقه ۳۶ سیامک نعمتی روی یک حرکت خوب پشت محوطه جریمه بعد از جا گذاشتن دو نفر با یک شوت زمینی دقیق گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۹ حرکت ترکیبی خوب بازیکنان پرسپولیس در نهایت با پاس عبدی به عالیشاه رسید و او با یک بغل پا گل پنجم را هم به ثمر رساند.

دقیقه ۵۱ سانتر خوب سعید حسین‌پور روی سر مهدی عبدی نشست و این بازی گل ششم پرسپولیس و گل سوم خودش را به ثمر رساند.

در نیمه دوم پرسپولیس یک تغییر داشت و جونیور به جای احسان حسینی وارد زمین شد. ‌بعد از ۱۵ دقیقه، حسینی به جای خود برگشت و جانشین مهدی عبدی شد که دچار مصدومیت جزئی شده بود.

در دقیقه ۷۰ تیم سرخپوشان روی یک ارسال و ضربه سر صادق رضانیا به گل دوم رسید.

در دقیقه ۷۵ حرکت خوب پرسپولیس از سمت راست به سیامک نعمتی رسید و او با یک شوت محکم گل دوم خود و گل هفتم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۸ داور به سود سرخپوشان پاکدشت اعلام ضربه پنالتی کرد که امیرحسین فشنگچی این توپ را به گل تبدیل نمود.

به این ترتیب مصاف دو تیم با پیروزی 7 بر 3 به سود شاگردان گابریل کالدرون پایان یافت.

۱۳۹۸/۹/۲

اخبار مرتبط