ساختار مقابله با فتنه‌های دشمن در نیروهای مسلح تعیین شد

فرمانده كل ارتش تعیین شدن ساختار مقابله با فتنه‌های دشمن در نیروهای مسلح خبر داد و گفت: آموزش های لازم در این راستا به نیروها داده شده و البته آمادگی های لازم نیز كسب شده است.


به گزارش نما، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص حفظ عوامل پیروزی و تعیین یک ماموریت ویژه برای نیروهای مسلح مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باید مراقب فتنه ها باشند و آرایش و آمادگی های لازم را برای مقابله با فتنه داشته باشند گفت: فتنه ها در شاخه ها، ابعاد و اشکال مختلف متوجه ایران اسلامی است و همه ما مسئولان به پشتوانه مردم فهیم و در صحنه باید برای مقابله با این فتنه ها و به شکست کشیدن آنها و البته ناامید کردن دشمنان قسم خورده ایران اسلامی آماده و گوش به فرمان ولایت باشیم.

اخبار سیاسی- فرمانده کل ارتش با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با انواع فتنه ها و تهدیدات دشمن اظهار داشت: در نیروهای مسلح ابعاد فتنه های دشمنان، در اتاق های هم اندیشی مورد بحث و کارشناسی قرار گرفته و شاخه های مختلف آن مشخص شده است. اقداماتی که باید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابل فتنه های دشمنان و برای شکست این فتنه ها انجام دهند نیز به خوبی مشخص شده است.

سرلشکر موسوی ادامه داد: در نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات و فتنه های بدخواهان نظام ساختار تعیین شده و آموزش های لازم نیز در این راستا به نیروها داده شده و البته آمادگی های لازم نیز کسب شده است تا هر کدام از این شاخه های مختلف مورد هدف دشمنان قرار گرفت، نیروهای مسلح بتوانند متناسب با آن واکنش داشته و به بهترین شکل وظایف خود را عمل کنند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به توطئه اخیر دشمنان که پس از اصلاح قیمت بنزین در شهرهای مختلف شکل گرفت، گفت: ماجرای اخیری که در کشور ما رخ داد تفاوت بسیاری با مسائل پیش از آن داشت. انگیزه شروع این حوادث نیز بسیار متفاوت با حوادث گذشته بود که البته با درایت، تیزهوشی، آینده نگری و تدبیر مقام معظم رهبری و با حد نهایت ایثار ایشان نقشه دشمنان به شکست انجامید. رهبر معظم انقلاب اسلامی با ایثار برای حفظ انسجام و امنیت کشور خودشان را سپر بلای مشکلات کردند تا امنیت ایران اسلامی برپا بماند.

۱۳۹۸/۹/۱۱

اخبار مرتبط