صحبت‌های مجری‌ ممنوع التصویر پس از بازگشت به تلویزیون

آرش ظلی‌پور بعد از حاشیه‌ای كه برای برنامه «من و شما» پیش آمد و منجر به یك سال دوری‌اش از تلویزیون شد، با برنامه باسابقه «ورزش از نگاه دو» به تلویزیون و حوزه اجرا بازگشت.


به گزارش نما، آرش ظلی‌پور بعد از حاشیه‌ای که برای برنامه «من و شما» پیش آمد و منجر به یک سال دوری‌اش از تلویزیون شد، با برنامه باسابقه «ورزش از نگاه دو» به تلویزیون و حوزه اجرا بازگشت.

اخبار چهره ها - آخرین حضور ظلی‌پور به سال گذشته و اجرای برنامه «من و شما» برمی‌گردد.

نهم آذر ماه سال گذشته مسعود فراستی که مهمان برنامه «من و شما» بود، پس از جدالی لفظی با آرش ظلی‌پور ، این برنامه زنده تلویزیونی را ترک کرد؛ موضوعی که حواشی زیادی را به‌دنبال داشت و در نهایت به توبیخ عوامل این برنامه تلویزیونی منجر شد.

حالا این مجری تلویزیون با اجرای برنامه «ورزش از نگاه دو» که فصل جدید پخش خود را با دکور و شکل محتوایی تازه از شب گذشته کلید زد، به شبکه دو سیما آمد.

او در بخش‌هایی از صحبت‌هایش در برنامه شامگاه گذشته، به سابقه «ورزش از نگاه دو» اشاره و ابراز امیدواری کرد که این برنامه بتواند به جایگاهی که شایسته اسمش است برسد.

ظلی‌پور همچنین یادآور شد که ۱۲ سال قبلبه لطف جهانگیر کوثری با همین برنامه وارد تلویزیون شده است و در ادامه از دوره‌ای که «ورزش از نگاه دو» توسط جهانگیر کوثری تهیه و اجرا می‌شد، به عنوان یکی از بهترین دوران این برنامه یاد کرد.

این مجری تلویزیون سپس از سابقه فعالیتش در حوزه ورزش و سردبیری روزنامه‌های ورزشی گفت و توضیح داد: ممکن است در ابتدای امر خیلی ضعف داشته باشیم چون تلاش کردیم تغییرات زیادی ایجاد کنیم تا این برنامه به جایگاهی که شایسته نامش است برسد.

ظلی‌پور همزمان به عنوان مجری در برنامه رادیویی «صحنه» رادیو تهران هم حضور دارد.


۱۳۹۸/۹/۱۱

اخبار مرتبط