احدیان: حاضرم تخریب شوم اما هزینه‌های انتخاباتی خود را اعلام كنم

مدیرمسئول روزنامه خراسان با اشاره به اینكه حاضر است هزینه‌های انتخاباتی خود را اعلام كند، گفت: حاضرم تخریب بشوم اما این كار را انجام دهم.


به گزارش نما، محمدحسین احدیان مدیرمسئول روزنامه خراسان بعد از ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سوال که آیا حاضر هستید هزینه های انتخاباتی خود را برای مردم به‌صورت شفاف اعلام کنید؟ گفت: بله حتما، اگر کسی لیست هزینه های خود را اعلام نکند به او حق می دهم چون تخریب می شود، اما شخصا حاضرم تخریب بشوم اما این کار را انجام دهم.

اخبار سیاسی- احدیان خاطرنشان کرد: من قرار است از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات مجلس یازدهم شرکت کنم.

وی درباره شفافیت اموال و دارایی نمایندگان و اینکه حاضر است آن را به مردم اعلام کند، افزود:‌ با اعلام لیست اموال بسیار موافق هستم. دلیل عمده اینکه با این کار موافق هستم به مطالبه مردم باز می‌گردد.

مدیرمسئول روزنامه خراسان تصریح کرد:‌ به کسانی هم که با اعلام لیست اموال خود مخالفت دارند هم حق می‌دهم زیرا فضای تخریب در کشور طوری است که اگر لیست اموال اعلام شود احتمال اینکه از آن سوء استفاده شود بسیار زیاد است.

احدیان خاطرنشان کرد: من شخصاً اعلام آمادگی می‌کنم که لیست اموال و دارایی خود را به مردم اعلام کنم.

وی گفت:‌ اولین افرادی که لیست اموال و دارایی‌های خود را اعلام کنند بسیار مهم هستند و هر چه تعداد آنها در جامعه بیشتر شود از فضای تخریب فاصله خواهیم گرفت. ضمن اینکه افرادی که برای اولین بار لیست اموال و دارایی خود را اعلام می‌کنند خود را در معرض تخریب قرار داده‌اند.

مدیرمسئول روزنامه خراسان با اشاره به اعلام لیست اموال و دارایی قالیباف در ریاست جمهوری سال 96 خاطرنشان کرد: نتیجه این اقدام آقای قالیباف آن بود که عده‌ای از مردم آن را باور نکردند در حالی که این لیست اموال کاملا واقعی بود.

وی با بیان اینکه متأسفانه در جمهوری اسلامی کاری کرده‌ایم که اگر کسی با الگوهای انقلاب اسلامی رفتار کند، مردم آن را باور نکرده و تصور دروغ از آن دارند.

مدیرمسئول روزنامه خراسان خاطرنشان کرد: اگر نماینده‌ای لیست اموال و دارایی خود را اعلام کند و کاملاً هم واقعی باشد مردم آن را باور نمی‌کنند و اگر هم این اموال به صورت واقعی و به میزان زیادی دارایی در آن وجود داشته باشد تخریب می‌شوند.

وی گفت:‌ به نظرم باید عده‌ای با اعلام لیست اموال و دارایی‌های خود تخریب‌ها را به جان بخرند تا این فرآیند فعال شود.

مدیرمسئول روزنامه خراسان درباره فرمایش روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پذیرش مسئولیت تعهدآور است، گفت: پذیرفتن مسئولیت در نگاه اسلام هم واجب است و هم ممدوح نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر انسان احساس کند که می‌تواند باری را از دوش انقلاب اسلامی بردارد و چون انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج) است، وظیفه دارد که هر جایی که می‌تواند به این انقلاب کمک کند و ارد میدان شود و از مسئولیت نترسد.

وی با بیان اینکه پذیرش مسئولیت در کشورمان ممدوح نیست افزود: صرف تلاش انسان برای رسیدن به قدرت و مسئولیت بدون آنکه توانایی لازم را داشته باشد ممدوح نیست و حقیقتاً‌ محل اشکال است.

وی گفت:‌ اگر انسانی در پذیرش مسئولیت و مدیریت در جمهوری اسلامی توانایی اداره و مدیریت آن را داشت حتماً‌ باید آن را قبول کند و به تعبیر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی حتما باید شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت قرار دهند اما اگر توانایی آن را ندارند و اگر هم نگاه به صورت واقعی بوده و صوری نباشد کسی از آن استقبال نکرده و دلیلی ندارد که انسان زیر بار مسئولیتی برود که مورد عذاب الهی قرار بگیرند چرا که توانایی اجرای آن را ندارند.

مدیرمسئول روزنامه خراسان در مورد حضور آقای قالیباف در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما آخرین بحثی که داریم همان صحبت‌های آقای مصری است که گفته بودند آقای قالیباف برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات مجلس ندارند اما فشار بر روی آقای قالیباف برای حضور در انتخابات زیاد است و اصرارهای زیادی به ایشان برای شرکت در انتخابات می‌شود.

۱۳۹۸/۹/۱۱

اخبار مرتبط