مدیرعامل سپاهان:

سر عارف غلامی به تربیت كردن خودمان شك كردیم!

مدیرعامل سپاهان گفت: من باید از هواداران سپاهان تشكر كنم. مشكلی به وجود نیاوردند، ولی اتفاقاً هواداران استقلال با اینكه مهمان بودند، انواع و اقسام فحاشی‌ها را كردند.

به گزارش نما، مسعود تابش مدیرعامل سپاهان هم مثل امیر قلعه‌نویی می‌گوید زاهدی‌فر داور مسابقه باید برای استقلال یک پنالتی می‌گرفت. او می‌گوید البته یک صحنه مشکوک پنالتی هم برای سپاهان رخ داد. تابش همچنین نسبت به اعتراضات به امید نورافکن هافبک این تیم، واکنش نشان می‌دهد و می‌گویند توقع ندارند استقلالی‌ها به او اعتراضی کنند.



آقای تابش مصاحبه امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال را بعد از بازی دیدید؟
بله. دیدم که ایشان گفت ما تیم برتر میدان بودیم و فقط از پس داور برنیامدیم.

شما صحبتی در این باره دارید؟
نه ما صحبتی نداریم. بالاخره مردم بازی را دیدند و از مسابقه لذت بردند. به نظرم مهمتر از هر چیز این فوتبال با کیفیت بود. ما سعی کردیم دیگر به حاشیه‌ها نپردازیم. اما قبل از بازی خودتان دیدید که باشگاه استقلال به انتخاب آقای زاهدی‌فر اعتراض کرده بود که ما سعی کردیم خیلی وارد این مسائل نشویم و گفتیم مشکلی نداریم.

آقای قلعه‌نویی بعد از بازی گفتند که پنالتی استقلال واقعاً پنالتی بود. شما چه حرفی دارید؟
بله، به نظر من هم پنالتی اتفاق افتاد ولی اواخر بازی هم یک صحنه مشکوک روی رضا میرزایی دیدیم که بعضی کارشناس‌ها گفتند داخل محوطه بود و بعضی دیگر گفتند بیرون. بالاخره فوتبال است. بعضی مسابقات هم بوده که اشتباهات به ضرر سپاهان شده ولی نمی‌خواهم اسم ببرم. ولی در این سه چهار هفته قبل از ما ۴ امتیاز گرفته شد. در دیدار با پارس جنوبی یک پنالتی عجیب و غریب علیه ما گرفتند. یک گل سالم هم زدیم که از ما نپذیرفتند. در بازی با سایپا هم یک پنالتی محرز برای ما گرفته نشد. این اتفاقات در فوتبال هست ولی جالب نیست که ما بخواهیم خیلی به آن بپردازیم. واقعاً مهم این بود که مردم یک بازی جذاب دیدند. ان‌شا‌ءا... از این به بعد بتوانیم بازی‌هایی کنیم که طرفداران لذت ببرند. انصافاً دو تیم خوب و مردانه جنگیدند و شاهد رقابتی در سطح بالا بودیم. در کنار اینکه رقابت می‌کنیم، رفیق هم هستیم. حرف‌های آقای فتحی اشکالی ندارد. بنده با آقای فتحی خیلی رفیقم و دوست ندارم وارد یکسری بحث‌ها شوم.

آخر بازی هم یک اتفاقاتی افتاد. شما در ورزشگاه بودید. درباره اش حرف می‌زنید.
من باید از هواداران سپاهان تشکر کنم. مشکلی به وجود نیاوردند ولی اتفاقاً هواداران استقلال با اینکه مهمان بودند، انواع و اقسام فحاشی‌ها را کردند.

آن‌ها هم می‌گویند سپاهانی‌ها به ما فحاشی کردند. یعنی همیشه این بحث‌ها هست.
نه ما فیلم و مستندات داریم و موجود است. قطعاً هم در اختیار مسئولان قرار می‌دهیم. صندلی‌ها را به اندازه کافی شکستند. آسیب زیادی به جایگاهی که در آن حضور داشتند، رساندند. این اصلاً اتفاق خوبی نیست.

چه تعداد صندلی شکسته و هزینه را چه کسی باید بدهد؟
صورت‌جلسه شده است. در آنجا مشخص شده چه تعداد صندلی شکسته و من الان نمی‌دانم. ما دوربین چهره‌زن در ورزشگاه داریم. همه چیز مشخص است. این‌ها را به مسئولان ارائه خواهیم کرد. کلاً من اعتقاد دارم نباید خیلی وارد حاشیه شویم و بخواهیم جواب یکدیگر را بدهیم.

امید نورافکن بعد از گل خیلی شادی کرد و استقلالی‌ها هم شاکی شدند. بعد از بازی هواداران در فضای مجازی خیلی به او حمله کردند. نظر شما در این باره چیست؟
یعنی چه؟ چرا باید به امید نورافکن حمله کنند؟ مگر در بازی دیروز سه بازیکن خوب استقلال، بازیکن سپاهان نبودند؟

منظورتان علی کریمی...
بله، عارف غلامی و سیاوش یزدانی هم بازیکن ما بودند. کریمی و غلامی نزدیک به ۱۰ سال در سپاهان پیش ما بودند. البته عارف متأسفانه رفتار خوبی نداشت. حتماً گلایه غلامی را به مدیر‌عامل استقلال می‌کنیم. او ۱۰ سال در باشگاه سپاهان حضور داشت. ما به خاطر او به تربیت کردن خودمان شک کردیم. فکر کنم سپاهان بد عمل کرد که در بازی و بعد از مسابقه این رفتار‌ها را می‌کرد.

یعنی می‌گویید رفتار او در مقابل تماشاگران تحریک‌کننده بود؟
صحبت‌ها و رفتار‌های او واقعاً جای بحث دارد. بعد از بازی صحبت‌هایی کرده که اصلاً جالب نیست. عارف از بازیکنانی بود که از سن طفولیت در سپاهان رشد کرد. بعد ما می‌خواستیم او را نگه داریم ولی ایشان درخواست‌هایی داد و رقم‌هایی که با توجه به جوانی‌اش، برای ما جالب نبود و موافقت نکردیم تا اینکه رفت. اشکالی هم ندارد. فوتبال حرفه‌ای است. علی کریمی هم که الان بازیکن تیم ملی است و قبلاً در سپاهان بود. سیاوش یزدانی هم دو فصل برای سپاهان بازی کرد. حرف من این بود که الان این سه بازیکن برای استقلال توپ می‌زنند. رفتار آن‌ها هم حرفه‌ای است و اصلاً مسئله‌ای نیست. بالاخره نورافکن هم بازیکن استقلال بوده و الان برای سپاهان بازی می‌کند. اشکالی دارد که همه وجودش را برای پیراهن سپاهان بگذارد؟ ما الان می‌گوییم این فوتبال حرفه‌ای است و بازیکنان سپاهان تشخیص دادند به استقلال بروند و مورد احترام ما هستند. از آن طرف هم توقع نداریم که استقلالی‌ها به خاطر بازی خوب نورافکن برای سپاهان، به او بی‌احترامی یا اعتراض کنند.
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۳۹۸/۹/۱۱

اخبار مرتبط