مدیر عامل سپاهان: از داوری‌ها گله‌مندیم!

مدیر عامل سپاهان گفت: از داوری‌ها گله‌مند هستیم و خود كمیته داوران هم به این موارد اشاره و آنها را تایید كرده است.



به گزارش نما، مسعود تابش در مورد بازی سپاهان مقابل نساجی مازندران که در نهایت منجر به از دست دادن صدر جدول توسط زردپوشان اصفهانی شد، اظهار داشت: نمی‌توان گفت صدر را از دست دادیم، چون یک بازی کمتر داریم و در آن بازی هم الزاما بازنده نیستیم، ضمن اینکه بازی در خانه نساجی شرایط خوبی نداشت، چمن ورزشگاه این تیم را حتی نمی‌توان گفت مصنوعی است. دوستان ما در باشگاه نساجی باید فکری به حال این زمین کنند. خود نساجی هم در آنجا تمرین نمی‌کند و امیدوارم به خاطر این بازی مصدومان جدیدی نداشته باشیم.

اخبار ورزشی- تابش با اشاره به هجمه‌های زیادی که از هفته گذشته علیه تیم سپاهان ایجاد شد، عنوان کرد: شما ببینید چه هجمه‌ای در ارتباط با بازی مقابل استقلال ایجاد شده که حتی مجریان تلویزیون هم می‌گویند بازی مسئله‌دار و مسئله‌سازی سپاهان مقابل استقلال و حتی داور آن بازی هم محروم شد. خواهشم این است که 4 بازی گذشته ما بررسی شود. در بازی‌های مقابل پارس جنوبی، سایپا و همین بازی آخر مقابل نساجی از داوری ضرر کردیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: چرا این بازی‌ها را بررسی نمی‌کنند؟ در بازی مقابل سایپا گل صد درصد سالممان مردود شد و یک پنالتی محرز ما را هم نگرفتند. در بازی با پارس جنوبی هم گل سالم ما را رد کردند و پنالتی عجیب و غریبی علیه سپاهان گرفته شد، اما همه به بازی مقابل استقلال پرداختند.

وی افزود: رسانه‌ها بهتر است که این بازی‌ها را بررسی کنند. از داوری‌ها گله‌مند هستیم و خود کمیته داوران هم به این موارد اشاره و آنها را تایید کرده است. در بازی مقابل نساجی هم دروازه‌بان حریف یکی از فنون کشتی را روی علی قربانی اجرا کرد، او فیتو زد و داور هم به صحنه نزدیک بود. با این حال همیشه گفته‌ایم که اشتباهات داوری هم جزئی از فوتبال است، همان‌طور که به مسائل داوری یک تیم خاص پرداخته می‌شود، خوب است که به مسائل داوری سپاهان هم پرداخته شود. این حساسیتی که مجریان تلویزیون روی بازی سپاهان و استقلال دارند، ای‌کاش به همان نسبت هم برای سپاهان وجود داشت.

تابش در مورد اعتراض به اشتباهات داوری در بازی‌های سپاهان عنوان کرد: اعتراض به نحوه برخوردها و حرف‌هایی است که مطرح می‌شود، به داوری‌ها اعتراض خاصی نداریم. نسبت به هجمه‌ها اعتراض داریم، چرا برخوردها متفاوت است؟ چون سپاهان روی دور نتیجه‌گیری افتاده این هجمه‌ها شروع شده است؟ مدام گفته می‌شود که پنالتی استقلال مقابل سپاهان گرفته نشد. چرا به پنالتی سپاهان مقابل سایپا یا پنالتی بی‌جهت پارس جنوبی و گل سالم ما در این بازی پرداخته نشد؟

مدیرعامل سپاهان با اشاره به اینکه بعد از بازی با استقلال بسیاری گفتند داوری‌ها به سپاهان کمک می‌کند، تصریح کرد: کدام داوری به نفع ما بوده است؟ در همین سه بازی که اشاره کردم 6 امتیاز از سپاهان گرفته شده، آیا این به نفع بوده است؟ چرا مجری تلویزیون که از بازی استقلال و سپاهان به عنوان یک بازی مسئله‌ساز ذکر می‌کند، بازی سپاهان مقابل سایپا، پارس جنوبی و یا نساجی را نمی‌گوید؟ چرا به این سه بازی پرداخته نمی‌شود؟

وی ادامه داد: صحبتم این است که اعتراض ما به داوری‌ها نیست، اعتراض نسبت به برخورد رسانه ها است. چرا قبل از بازی با نساجی باید بگویند بازی پر حرف و حدیث سپاهان و استقلال؟ چرا اشتباهات محرزی که تمام کارشناسان داوری در دو بازی ما پیش از بازی با استقلال، به آن اشاره کردند صحبت نشد؟ در همین بازی با نساجی کمیته داوران اعلام کرد گل نساجی آفساید بوده، ضمن اینکه یک پنالتی صد درصد هم برای ما گرفته نشد. چرا به این مسائل پرداخته نمی‌شود؟ مطمئنم تا آخر لیگ در مورد بازی استقلال و سپاهان صحبت می‌شود.

تابش در مورد اینکه آیا از عملکرد فنی تیم تا به اینجا رضایت داشته، گفت: با توجه به آسیب‌دیدگی‌هایی که داشتیم، از عملکرد تیم راضی هستم. خدا را شکر دو بازیکن مصدوم ما یعنی منصوری و کی‌روش استنلی برگشته‌اند. فکر می‌کردیم مصدومیت استنلی طولانی‌تر می‌شود، اما خوشبختانه این‌طور نشد. الان هم چند بازیکن دیگر آسیب‌دیده هستند که امیدواریم با تلاش کادر پزشکی هرچه زودتر آماده شوند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه زمین نقش جهان هم باعث مصدومیت برخی بازیکنان سپاهان شده، اظهار داشت: زمین ما مشکلاتی دارد، اما انصافا آن را با زمین‌های دیگر مقایسه کنید. زمین‌هایی داریم که اصلا نمی‌شود به آنها زمین فوتبال گفت. برای بهبود کیفیت چمن نقش جهان اقدامات ویژه‌ای انجام داده‌ایم، دستگاه‌هایی خریداری کرده‌ایم که شرایط زمین مطلوب‌تر شود. پول آنها را هم پرداخت کرده‌ایم، اما با توجه به شرایط تحریم، ورود آنها با کمی مشکل روبه‌رو شده که امیدواریم هرچه زودتر این مشکل حل شود.

وی در مورد مسائل مالی و پرداختی به بازیکنان گفت: در مورد مسائل مالی سعی کردیم به تعهداتمان عمل کنیم، هر چند این کار سختی است اما سعی می‌کنیم به تعهدمان همیشه عمل کنیم.

تابش در مورد بازی سپاهان مقابل شهرخودرو عنوان کرد: هر زمانی که با شهر خودرو بازی داشتیم، مشکلی به وجود نیامده، چه زمانی که آنها میهمان بودند و چه زمانی که میهمان آنها بودیم. شهرخودرو همیشه میزبان خوبی بوده و امیدواریم بازی مقابل این تیم یک بازی تماشاگرپسند و جذاب شود. در بازی با استقلال هم مشکل خاصی نداشتیم. جناب فتحی و همکارانشان به ما محبت داشتند، هر چند که برخی از هوادارانشان کم‌لطفی کردند اما از متانت مدیرعامل باشگاه استقلال سپاسگزاریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: بازی حساسی مقابل شهرخودرو داریم، چون هر دو تیم در کورس قهرمانی و در پله‌های بالای جدول هستند، اما با این حال در حال حاضر صدر جدول ملاک نیست. حاضریم الان ششم باشیم اما آخر فصل قهرمان شویم. قهرمانی و صدرنشینی نیم فصل اهمیت زیادی ندارد. لیگ در حال حاضر جذابیت زیادی دارد و اگر عوامل بیرونی حاشیه درست نکنند، این جدابیت بیشتر می‌شود و بازی‌ها تماشاگرپسندتر خواهند بود.

۱۳۹۸/۹/۱۶

اخبار مرتبط