واكنش سرمربی سابق پرسپولیس به جدایی ویلموتس از تیم ملی

درخشان گفت: رفتن ویلموتس اتفاق خوبی نیست، زیرا در شرایطی تیم ملی را رها كرده كه این تیم نیاز به مربی داشت كه بتواند كمك كند و بازی‌های پیش رو نیز با موفقیت سپری شود.


به گزارش نما، حمید درخشان سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: ویلموتس در شرایطی وارد تیم ملی شد که خیلی امیدوار بودیم می‌تواند به فوتبال کمک می‌کند، اما در واقع دیدیم با مشکلاتی که پیش رو داشت باعث شد که توانایی‌های خود را نتواتد به معرض نمایش بگذارد وبه تیم ملی کشورمان نتواند کمک کند.

اخبار ورزشی- او افزود: حال نیز رفتن ویلموتس اتفاق خوبی نیست، زیرا در شرایطی تیم ملی را رها کرده که این تیم نیاز به مربی داشت که بتواند کمک کند و بازی‌های پیش رو نیز با موفقیت سپری شود.

درخشان با تاکید بر اینکه تیم ملی کشورمان توانایی‌های خوبی را دارا است، ادامه داد: پس از رفتن ویلموتس یک شرایط خاص و ویژه‌ای برای تیم ملی به وجود آمد، البته با کمک مربی‌های داخلی نیز می‌توانیم شرایط تیم را بهتر کنیم تا از این مرحله عبور کنیم و در مراحل بعدی که برای جام جهانی فکرمی کنیم، یک تدارک بهتر و یک مربی خوب انتخاب شود که بتواند تیم را در جام جهانی کمک کند.

او در پایان گفت: آمدن مربی خارجی دراین مقطع کمکی به تیم ملی نمی‌کند و با توجه به کمبود وقت اگر از مربی‌های داخلی استفاده کنیم به تیم ملی کشورمان کمک بهتری خواهد کرد.

۱۳۹۸/۹/۱۸

اخبار مرتبط