جواد زرینچه هم از استقلال استعفا داد

جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال از سمت خود استعفا داد و گفت فقط در بازی با پیكان روی نیمكت این تیم می‌نشیند.


به گزارش نما، پس از انتشار اخبار جدایی و ترک ایران توسط آندره‌آ استراماچونی، برخی از هواداران عصبانی استقلال که دوست نداشتند سرمربی موفق این تیم، تیم‌شان را ترک کند با مقابل ساختمان باشگاه استقلال تجمع کردند.

اخبار ورزشی- با افزایش درگیری و جنجال‌ها مقابل باشگاه استقلال شایعه استعفای امیرحسین فتحی از مدیرعاملی باشگاه هم مطرح اما در نهایت این خبر تکذیب شد. هواداران که خواستار استعفای دسته جمعی مدیران باشگاه استقلال هستند، در این بین شعارهایی علیه جواد زرینچه سرپرست تیم استقلال هم سر دادند.

جواد زرینچه با اعلام خبر استعفای خود، اظهار داشت: من بعد از بازی با شهرخودرو استعفا دادم، اما فتحی به من گفت که سفر مالزی برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برو و پس از آن که برگشتی، فرد دیگری را جایگزین تو می‌کنم. چون باشگاه اسم من را به عنوان سرپرست به AFC داده بود باید سفر مالزی را می‌رفتم.

وی در ادامه در خصوص کناره‌گیری خود از سرپرستی استقلال تصریح کرد: بنابراین من الان استعفا داده‌ام، اما بخاطر شرایطی که تیم دارد برای بازی مقابل پیکان کنار استقلال خواهم بود. بعد از بازی مقابل پیکان من دیگر هیچ مسئولیتی در استقلال ندارم. امروز هم برای خداحافظی با بچه‌ها رفته بودم که فتحی گفت این یک بازی را بمان.

به گزارش میزان، دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

۱۳۹۸/۹/۱۸

اخبار مرتبط