«خروج» متفاوت‌ترین فیلم ابراهیم حاتمی‌كیا است

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: فیلمنامه و كارگردانی «خروج» از سطح كیفی بسیار بالایی برخوردار بوده و به نظرم این فیلم شانس بسیار بالایی در جشنواره فیلم فجر امسال دارد، اعتقاد دارم كه فیلم سینمایی «خروج» متفاوت‌ترین فیلم ابراهیم‌ حاتمی‌كیا بوده و بسیار دیدنی است.


به گزارش نما، کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون، پیرامون حضور خود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: خوشبختانه امسال شانس این را دارم که با دو فیلم «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا و «آینده» به کارگردانی «امیر پورکیان» راهی جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هشتم شوم.

اخبار چهره ها - وی درباره فیلم سینمایی «آینده» تصریح کرد: فیلمبرداری فیلم جدید امیر پورکیان اسفند ماه سال گذشته به پایان رسید، تا آنجا که می‌دانم تمامی مراحل پس از تولید اثر به طور کلی به اتمام رسیده و نسخه نهایی آن نیز تحویل جشنواره فیلم فجر داده شده است.

بازیگر فیلم «دوئل» درباره ایفای نقش در فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا افزود: خوشبختانه توانستم امسال با این کارگردان بزرگ سینما همکاری داشته باشم، نزدیک به یک ماه پیش جلوی دروبین حاتمی‌کیا رفتم و می‌دانم که این فیلم نیز به طور کامل تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم فجر شده است.

وی درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین این دوره از جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: من از همان اول یعنی با بازی در فیلم سینمایی «دوئل» که برایش سیمرغ گرفتم، هیچگاه به دریافت جایزه فکر نکرده و نمی‌کنم، من یک بازیگرم و تمام تلاشم این است که یک نقش را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده و کارم را درست انجام دهم، اینکه بخواهم بگویم سیمرغ می‌گیرم اتفاقی کاملاً پیچیده است زیرا باید دید سلیقه داوران امسال چگونه است.

کامبیز دیرباز پیرامون کیفیت فیلم سینمایی «خروج» خاطرنشان کرد: فیلمنامه و کارگردانی «خروج» از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بوده و به نظرم این فیلم شانس بسیار بالایی در جشنواره فیلم فجر امسال دارد، اعتقاد دارم که فیلم سینمایی «خروج» متفاوت‌ترین فیلم ابراهیم‌کیا بوده و بسیار دیدنی است.

۱۳۹۸/۹/۲۰

اخبار مرتبط