لیست مازاد كالدرون مشخص شد

لیست مازاد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران مشخص شد.


به گزارش نما، پس از دیدار‌های هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، تعطیلات نیم فصل آغاز می‌شود و تیم‌ها تلاش می‌کنند تا بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند.

اخبار ورزشی-سرخ‌ها برای جذب بازیکنان جدید، باید ابتدا بازیکنانی که نمی‌خواهند را از لیست شان خارج کنند تا جای خالی برای حضور بازیکنان باشد.

سرخ‌ها ابتدا قرارداد با جونیور براندائو برزیلی را فسخ کردند و حالا گفته می‌شود حسین ماهینی، امید عالیشاه و ... چند بازیکن جوان دیگر در آستانه خروج از لیست تیم هستند.

حسین ماهینی، کاپیتان دوم سرخ‌ها بازیکنی محسوب می‌شود که نام او به احتمال زیاد در لیست خروج نیم فصل قرار خواهد گرفت. این بازیکن که از مصدومیت شدیدی بازگشت، نتوانست در پرسپولیس مانند گذشته بدرخشد و سکو نشین است. با توجه به حضور مدافعان راست زیاد او نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد.

امید عالیشاه نیز دیگر بازیکنی است که در ابتدای فصل بازی‌های برای سرخ‌ها انجام داد، اما نتوانست بدرخشد و حالا با کالدرون به مشکل خورده است و به همین دلیل در آستانه خروج از این تیم است.

بازیکنان جوان دیگری نیز در لیست کالدرون هستند و به همین دلیل سرمربی آرژانتینی به مدیر باشگاه اعلام کرده که نیازی به آن‌ها ندارد.

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ یاران سید جلال حسینی باید به مصاف پارس جنوبی جم بروند.

۱۳۹۸/۹/۲۵

اخبار مرتبط