سیلی ایران، برق را از سر آمریكا پراند

فعال اصولگرا گفت: آمریكا با چشم خود دید كه جمهوری اسلامی چگونه سیلی محكمی به آنها زد.


به گزارش نما، سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به حضور میلیونی مردم در نماز جمعه این هفته تهران، گفت: حضور مردم در نماز جمعه این هفته تهران حضوری به یاد ماندنی و کم سابقه بود که نشان می‌دهد فرمایشات مقام معظم رهبری برای مردم ما تا چه میزان مهم است کمااینکه بسیاری از مردم هم بصورت زنده این سخنرانی را دنبال کرده‌اند.ناگفته نماند که احزاب هم در این مراسم حضور پررنگی داشتند .

اخبار سیاسی- او ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه ، ادامه داد: ایشان درباره شهادت سردار سلیمانی تاکیدات بسیار زیادی داشتند تا آن روز و انتقام سختی که سپاه از عاملان این جنایت گرفت. ایشان همچنین آن روز را مانند ۹ دی و ۲۲ بهمن جز ایام الله خواندند که باید مدام در افکار مردم جاری باشد.

سجادی افزود: علاوه براین ایشان درباره انتخابات نیز نکاتی را درباره حضور پررنگ مردم بیان کردند که انشاالله بعدا مفصل‌تر نیز درباره آن توضیح خواهند داد، البته حضور مردم همواره و در تمامی انتخابات مهم بوده و هست اما در انتخابات پیش رو با توجه به فضایی که در منطقه و جهان وجود دارد و اینکه اخبار کشورما در صدر اخبار جهان است اهمیتی بیشتری خواهد داشت.

فعال اصولگرا تشریح کرد: البته با توجه به کارنامه مجلس و دولت در این دوره قطعا حضور دوباره مردم در انتخابات بسیار معنادار بوده و باعث افزایش مشروعیت نظام در داخل و خارج از کشور خواهد شد، زیرا اساسا اصل نظام ما بر مشارکت مردم بنا شده است.بنابراین اصل حضور مردم در انتخابات بوده و اینکه چه کسی در نهایت انتخاب خواهد شد در مراحل بعدی اهمیت قرار دارد.

سه کشور اروپایی هنوز ذهنیت استعماری خود را حفظ کرده‌اند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره مقامات اروپایی گفت: موضوع اعتماد به اروپا و غربی ها به طور کلی باطل است زیرا کشورهای اروپایی مخصوصا برخی از این کشورها نظیر انگلیس، فرانسه و آلمان متاسفانه یک ذهنیت استعماری داشته و برای سایر کشورها به جز کشورهای غربی ارزشی قائل نیستد و آنها را جزو شهروندهای درجه دو و سه جهان می‌دانند و برای افکار مردم و رهبران این کشورها هیچ قائل نبوده و معتقدند که هنوز مانند دوران استعمار کشورهای غربی هرکاری بخواهند می‌توانند انجام دهند.

او با اشاره به حضور سفیر انگلیس در آشوب‌های تهران تاکید کرد: بر اساس اصل دیپلماسی، پیمان نامه ها و قرار دادهایی مثل وین و ژنو هیچ سفیری حق شرکت در راهپیمایی ضد دولتی و ضد نظام حاکم آن کشور را نداشته و نمی‌تواند آزادانه برای خود چنین حقی قائل شود. اما اینها نشانگر همان ذهنیت استعمار گونه این کشورها است که سایر کشورها را دست کم می‌گیرند.

سجادی خاطر نشان کرد: البته به طور کلی طراحی نظام جمهوری اسلامی به گونه ای است که هم به بلوک شرق و هم به بلوک غرب آن زمان نه گفت؛ موضوعی که طراحی تازه ای برای مردم سالاری دینی است و این طراحی چنین نظامی برای غربی ها گران تمام شده است و از همین رو غرب به طور کل از بنیاد مخالف چنین نظامی هستند.

فعال اصولگرا افزود: طراحی چنین نظامی به بنیان گزاری حضرت امام خمینی و ادامه دهندگی راه ایشان توسط حضرت آیت‌الله خامنه‎ای، پیروزی های این نظام و قدرت نرم و قدرت سختی که ایجاد شد، پیروزی هایی که در سایر ابعاد به دست آوردیم و الهام بخشی این نظام که باعث بیداری کشورهای اسلامی شده برای غربی ها بسیار گران و سنگین است؛ لذا این کشورها نمی‌توانند توفیقات جمهوری اسلامی را ببینند تا آن ذهنیت استعماری که دارند خدشه دار شد.

نظام جمهوری اسلامی ایران اسوه مبارز با استکبار در جهان است

او با اشاره به جنایت آمریکا در ترور شهید سپهبد سلیمانی گفت:کشوری مانند آمریکا هم که چنین اشتباهی را مرتکب شد و سرداری نظیر قاسم سلیمانی را به شهادت رساند با چشم خود دید که جمهوری اسلامی چگونه سیلی محکمی به آنها زد؛ برخوردی محکم که بعد از جنگ جهانی دوم بی سابقه در جهان سابقه نداشته است.

سجادی ادامه دا: در طول جنگ جهانی هم کشورها جرات حمله نداشتند چون در حال جنگ بودند، ولی اینکه کشوری نظیر ایران اینگونه عرض اندام کند و مستقل در برابر قلدرمابی‌های آنها بایستد برای آنها گران تمام شد و در اصل نوعی بت شکنی برای غرب بوجود آمد و این جمهوری اسلامی ایران بود که توانست در مقابل ذهنیت استعمار گونه آنها بایستد و اعلام استقلال کند از همین رو وجود ایران برای اینها سخت و سنگین است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری موقعیت جمهوری اسلامی ایران در جهان را اینگونه تشریح کرد: نظام جمهوری ایران در اصل اسوه‌ای برای سایر کشورهاست تا بدانند می‌شود مستقل بود وبا عزت زندگی کرد و این برای غربی ها خیلی سنگین است.

او همچنین در پایان با اشاره به وعده‌های طرف اروپایی گفت: تا امروز تمام وعده‌های طرف غربی بی اعتبار بوده و در اصل سابقه آنها خراب است. تا امروز قراردادهایی هم که امضا کردند عمل نکردند و پس از خروج کاخ سفید از برجام هم آنها صرفا دفع الوقت کرده و وعده های پوچ و تو خالی دادند که هیچکدام را هم عملیاتی نکردند. در آخر هم ما شاهد موضع گیری‌های این سه کشور کشور اروپایی درباره برجام بودیم که نشان داد ما هرگز نمی توانیم به اینها اعتماد کنیم مگر اینکه اینها قدم های عملیاتی بردارند که البته تا الان نتوانستند این کار را کنند.


۱۳۹۸/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط