برومندی:‌ رئیس جمهور آمریكا بعد از حمله به عین الاسد خفه شد

نایب رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این كه " رییس جمهور آمریكا بعد از حمله به عین الاسد خفه شد " گفت: از سردار حاجی زاده تشكر می‌كنم كه نشان دادند با آن انتقام سخت راه حاج قاسم ادامه دارد.


به گزارش نما، محمد مهدی برومندی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تشکر از مقام معظم رهبری به علت حضور در نماز جمعه اخیر تهران، گفت‌: فرمایشات راهبردی و وحدت بخش رهبری بار دیگر روح امید ، وحدت و مقاومت را در بین مردم و آحاد ملت نوید بخشید و یکپارچگی ملت در برابر استکبار جهانی را متجلی کرده و ما بار دیگر دست قدرتمند الهی را مشاهده کردیم. بی شک فرمایشات ایشان دل مردم را شاد کرد و چراغ راه ملت ایران برای آینده‌ای درخشان بود.

اخبار سیاسی- نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه اخیر را در راستای گام دوم انقلاب دانست و اظهار کرد: تقویت سپاه پاسداران و همچنین سپاه قدس امری واجب و ضروری است. سپاه و مخصوصا نیروی هوا و فضای این ارگان موجب افتخار ملت بزرگ شد . برای نخستین بار نیروی هوایی سپاه مهمترین پایگاه آمریکایی در منطقه را هدف قرار داد. این اتفاق یک پیروزی بزرگ بود که ابعاد مختلف آن هنوز به مردم گفته نشده است.

وی افزود:‌ عدم توانایی دفاعی آمریکا و آسیب پذیری صد در صدی پایگاههای او در منطقه موفقیت عملیات ایران و توان نظامی و موشکی و حجم تخریب پایگاههای دشمن و همچنین ایجاد اختلال کامل در توان سایبری دشمن از دیگر ابعاد حمله به پایگاه آمریکایی بود که نادیده گرفته شده است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور گستاخ آمریکا بعد از حمله به عین الاسد خفه شد. از فرماندهان سپاه و نیروهای شجاع تشکر می‌کنم و اعلام می‌کنم که با این انتقام سخت راه پرافتخار حاج قاسم ادامه دارد. و ترور ناجوانمردانه او نشان دهنده‌ی ذلت آمریکا و نمونه آشکار تروریست دولتی است.

۱۳۹۸/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط