آغاز ثبت نام در آزمون دستیاری پزشكی

مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشكی برای سومین بار تمدید شد و داوطلبان از امروز ۳۰ دی تا پنجشنبه ۳ بهمن می‌توانند در این آزمون ثبت نام كنند.


به گزارش نما، مرکز سنجش آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید مجدد آزمون دستیاری پزشکی خبر داد و اعلام کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان متقاضی ثبت نام در چهل وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی، سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از روز دوشنبه ۳۰ دی تا پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸ برای تمدید و ویرایش فعال خواهد شد.

اخبار اجتماعی - داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند می‌توانند از امروز دوشنبه ۳۰ دی ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در این آزمون ثبت نام کنند. همچنین داوطلبانی که پیش از این نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند می‌توانند در فرصت ۳۰ دی تا ۳ بهمن نسبت به ویرایش مدارک اقدام کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون در هفته منتهی به آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت مربوطه است.

آزمون کتبی این دوره آزمون دستیاری پزشکی در روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهید صدوقی یزد و شهر تهران برگزار می‌شود.

۱۳۹۸/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط