كنعانی‌زادگان: به ارسلان تبریك می‌گویم

مدافع جنوبی پرسپولیس از انگیزه بالای تیمش برای موفقیت در لیگ قهرمانان و تقابل با ستاره كروات حریف می‌گوید.


به گزارش نما، 24 ساعت بعد از دربی، اکنون کنعانی زادگان غافلگیری تیمش را عامل تساوی در این بازی می‌داند و مدعی است آنها اکنون با تمرکز روی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب نتیجه مقابل اولین حریف خود در این رقابت‌ها خواهند بود.

اخبار ورزشی - کنعانی زادگان صحبت‌هایش را درباره دربی را با خبرنگاران اینچنین آغاز کرد و گفت: خدا را شکر دربی اولم با برد بود و این بازی را میتوانستیم برنده باشیم. بازی هم خوب و جون دار بود و می‌توانستیم برنده باشیم. ما برای سه امتیاز بازی رفته بودیم و همانند بازی‌های قبلی. ولی متاسفانه توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و انشاالله در بازی‌های بعدی شرایط خوبی که با آقای گل محمدی دنبال می‌کنیم را ادامه دهیم.

وی درباره اینکه چرا برخلاف دربی قبلی که پرحاشیه و با سر شکسته به پایان رساند، اینبار با کمترین حاشیه بازی را به پایان رساند، گفت: بازی قبلی خیلی دوست داشتم خودم را به هواداران ثابت کنم. من هفت سال پیش با آقای کریمی، هاشمیان، مهدوی کیا و ... در پرسپولیس بودم اما یکسری اتفاقات افتاد که رفتم و اما برگشتم و می خواستم ثابت کنم که خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم. در آن دربی از دل و جانم برای پرسپولیس گذاشتم و حالا آن اتفاق افتاد و سرم هم شکست. در این بازی اما سعی کردم تمرکز کافی داشته باشم و عملکرد خوبی داشته باشم. در دو بازی قبلی در ترکیب نبودم و شاید از شرایط بازی دور بودم اما انقدر تمرینات خوب بوده که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

کنعانی زادگان درباره اینکه برخلاف تصور مقابل استقلال غافلگیر شده بودند گفت: غافلگیر نشدیم اما اگر در دقایق ابتدایی دو توپ و فرصت خوبی که به دست آورده بودیم را تبدیل به گل می‌کردیم شرایط فرق می‌کرد. یکی ضربه ای که علیپور از جلوی پایش رد شد و در نهایت سر یک اتفاق توپ به تیر ما برخورد کرد و فکر کنم بازیکن خودمان خواست دفع توپ کند اما به تیر برخورد کرد. فکر کنم روی اتفاق گل خوردیم و تلاش زیادی برای جبران داشتیم. اما در ادامه نشان دادیم که یک تیم فوق العاده هستیم که توانستیم به بازی برگردیم.

مدافع پرسپولیس درباره شرایط تیم پیش از تقابل با اولین حریف آسیایی و برابر مانژوکیچ نیز گفت: مسلما الدحیل یکی از قدرتمندترین تیم‌های غرب آسیاست که در گروه ما حضور دارد. البته پرسپولیس برای دستیابی به هدف خود باید برابر تمام رقبا به نتایج خوبی دست یابد. آنها شاید بازیکنان بزرگی در اختیار داشته باشند و مانژوکیچ نیز سابقه خوبی در فوتبال اروپا دارد. ما نباید به این مسائل دقت کنیم و خصوصا اینکه ما به کارمان ایمان داریم و باید با تمرکز بالا به دنبال اولین نتیجه خوب در این تورنمنت باشیم و امیدوارم شرایط به سود ما رقم بخورد و هواداران پرسپولیس را خوشحال کنیم. قطعا اما کار آسانی پیش رو نخواهیم داشت اما اگر در زمین حاضر باشم قول می‌دهم تمام تلاشم را به کار بگیرم تا نه تنها مانژوکیچ که هیچ بازیکن دیگری در آسیا نتواند به راحتی دروازه ما را تهدید کند و از انگیزه زیادی برای این برخوردار هستم.

کنعانی زادگان در پایان درباره ادعای روزبه چشمی که مدعی شده بود پرسپولیس از دستیابی به تساوی برابر استقلال خوشحال بود گفت: به آنها حق می دهم که اینقدر باختند برای عبور از حسرت خود به این مسائل توجه کنند. خوشبختانه اما آمار همه چیز را نشان می‌دهد که ما چه در این بازی و چه از حیث کسب بردها در دیدارهای قبلی و قهرمانی‌ها چه شرایطی را دنبال می کنیم.

مدافع جنوبی پرسپولیس در واکنش به اینکه برخلاف پیش بینی‌ها در پیش از بازی که گفته می‌شد یک تقابل ویژه بین او و مطهری برای یزله و جشن گیتار شکل خواهد گرفت، مهاجم استقلال موفق‌تر از او ظاهر شد گفت: به ارسلان به عنوان دوستم که در تیم امید هم با هم بودیم تبریک می گویم. او بازیکن خوب و قابلی است و البته باید این را در نظر بگیرید که پست من دفاعی است و شاید در ضربات ایستگاهی و ... فرصت داشته باشم. یک موقعیت هم البته گیرم آمد که در ریباند ضربه نوراللهی توپ خوب به پایم نگرفت که اگر می گرفت صد درصد گل می‌شد اما سیدحسینی دفع کرد. همه سعی و تلاشم را کردم تا گل بزنم اما انشاالله دفعه بعدی و بازی بعدی جبران خواهم کرد.

بازیکن ملی پوش پرسپولیس درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی نیز گفت: او واقعا مربی خوبی است. سالی که من ملوان رفتم، او در فصل قبلش سرمربی این تیم بود و تیم را به نتایج خوبی رساند. کارنامه خوبی هم دارد و با تیم صنعت نفت هم دیدید که چه نتایجی گرفت. من خیلی خوشحالم که مربی خارجی شد، البته نمی خواهم که بی احترامی کنم. علی دایی و امیر قلعه نویی هم مربی بنده بوده اما مربی خارجی کسی که حقش است و خوب تمرین می‌کند را انتخاب می کند. خوشحالم که مربی خارجی شد چون با مربی خارجی مثل کارلوس کی‌روش نتایج خوبی گرفتیم. کی روش تیم ملی ایران را به تمام جهان نشان داد که ما چقدر محکم و خوب هستیم. خوشحالم دراگان آمده و من از بازیکنانی که پرسیدم از او تعریف زیادی کردند.

وی درباره بازی آینده این تیم مقابل سپاهان نیز گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم. ما خیلی خوب کار می‌کنیم و به هواداران قول می‌دهم بتوانیم به این روند ادامه دهیم تا انشالله بار دیگر برای آنها قهرمانی را کسب کنیم.

کنعانی زادگان درباره تقابل با استنلی کی روش که طی فصول اخیر عملکرد خوبی برابر پرسپولیس داشته گفت: کی روش واقعا بازیکن خوبی است. ما در این بازی تلاش خواهیم کرد تا مقابل او و البته در وهله اول مقابل سپاهان نمایش خوبی داشته باشیم و به نتیجه ای که هواداران انتظار دارند دست پیدا کنیم. سپاهان بازیکنان خوبی دارد و ما نیز البته جزو بهترین‌های لیگ هستیم و باید هر چه داریم در این بازی بگذاریم و انشاالله به نتیجه خوبی برسیم.

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط