دستگیری عامل توزیع قرص های روان گردان در مهران

عکس خبري -دستگيري عامل توزيع قرص هاي روان گردان در مهران

فرمانده انتظامی مهران گفت: یك نفر شرور سابقه دار كه در امر توزیع قرص های روان گردان و مواد مخدر در شهرستان فعالیت داشت، دستگیر شده است.

به گزارش نما و به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی اظهار داشت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسائی یک نفر شرور سابقه دار که در امر توزیع قرص‌های روان گردان و مواد مخدر فعالیت داشت، شدند.


وی با اشاره به اینکه با تلاش ماموران انتظامی و هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شده است، افزود: تعداد ۹۲۰ عدد قرص روان گردان و مقداری مواد مخدر بسته بندی شده و آماده توزیع نیز کشف شد.


این مقام انتظامی با بیان اینکه در این راستا یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


فرمانده انتظامی شهرستان مهران جلب رضایتمندی و ارتقاء امنیت عمومی را از اولویت‌های ماموریتی پلیس درسطح این شهرستان عنوان کرد و گفت: همواره برای انسجام، تداوم و اتحاد جامعه ازهیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط