تشكر رژیم صهیونیستی از حامیان «معامله قرن»

نماینده رژیم اشغالگر قدس در سازمان ملل از كشورهایی كه به گفته وی كمك كردند تا پیش نویس قطعنامه فلسطینی برای محكومیت طرح معامله قرن شكست بخورد، قدردانی كرد.


به گزارش نما، دانی دانون که عضو حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهوست، به روزنامه یسرائیل هیوم گفت شب گذشته بار دیگر نشان داد که قواعد بازی در سازمان ملل تغییر کرده است.

اخبار بین الملل- وی افزود پس از تلاش‌های زیادی که اسرائیل در برابر بسیاری از کشورها انجام داد، تدابیر محکومیت معامله قرن آمریکا به تاخیر افتاد.

نماینده رژیم صهیونیستی گفت امروز هنگامی که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین وارد شورای امنیت می‌شود، هرگز در مقایسه با گذشته همانند یک فرد پیروز مورد احترام قرار نمی‌گیرد.

از سوی دیگر به گزارش کانال 13 تلویزیون رژیم اسرائیل، بنیامین نتانیاهو جنبش حماس را تهدید کرد و گفت اگر آرامش محقق نشود،‌ضربه محکمی به نوار غزه وارد خواهد شد، حماس هم در واکنش اعلام کرد هر گونه حماقتی منجر به جنگ خواهد شد. هیئت مصری از حماس خواست پرتاب بالن‌های انفجاری و موشک به سمت شهرک‌های اطراف غزه را متوقف کرده و به تفاهمات مربوط به آتش بس پایبند باشد.

لغو رزمایش مشترک نظامی رژیم صهیونیستی با ارتش چین از ترس کورونا

کانال دوازده تلویزیون رژیم اسرائیل از لغو رزمایش مشترک نظامی رژیم صهیونیستی با ارتش چین از ترس کرونا خبر داده است. این شبکه گزارش داد که اسرائیل از ترس کورونا، ارتش اسرائیل سفرهای نظامیانش به چین را لغو کرد و از لغو تمرینات مشترک نظامی با ارتش چین خبر داد.

شبکه کان رژیم اسرائیل این شبکه به جنایت شهرک نشینان صهیونیست در آسیب وارد کردن به 170 خودروی شهروندان فلسطینی و نوشتن شعارهای تهدید آمیز و نژادپرستانه به زبان عبری بر روی دیوارهای منازل مردم در روستای جیش در الجلیل اشاره کرده است.

کانال هفتم تلویزیون رژیم اسرائیل هم به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم از صدور حکم تخریب منزل قاسم شبلی اسیر فلسطینی وعامل عملیات ضد صهیونیستی در شهرک ریناشرنیف خبر داد. این رسانه همچنین در خبری دیگر اعلام کرد ابومازن با ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق در نیویورک دیدار و در سازمان ملل هم سخنرانی خواهد کرد.

روزنامه هاآرتص هم نوشت رئیس اسرائیل از افسران ارتش خواست بدون توجه به فشارهای احزاب سیاسی به بیان دیدگاه‌های سیاسی خود بپردازند.

این روزنامه از درگیری‌ها میان نظامیان ارتش اسرائیل و ده‌ها جوان فلسطینی در یورش نظامیان این رژیم به روستای کوبر در شهرستان رام الله خبر داد.

یدیعوت آحرونوت هم نوشت تشکیلات خودگردان فلسطین از درخواست برای رای‌گیری در خصوص پیش نویس قطعنامه‌‌ای برای مخالفت با طرح معامله قرن آمریکا در شورای امنیت عقب‌نشینی کرد.

این روزنامه همچنین در خبری دیگر نوشت دولت اسرائیل مسئول لو رفتن اطلاعات مربوط به شش میلیون و پانصد هزار رای دهنده در کمپین‌های انتخاباتی سابق است.

معاریو دیگر روزنامه رژیم صهیونیستی نوشت در فاصله سه هفته مانده به انتخابات، بنی گانتس(رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس حزب کاحول لاوان) با حمله به بنیامین نتانیاهو، وی را به چشم پوشی از شهرک‌های اطراف غزه و شکست در حل مشکل تونل‌ها متهم کرد.

این روزنامه در خبری دیگر نوشت گالانت( از سردمداران صهیونیست) به بنت(وزیر جنگ) حمله کرد و گفت اعمال فوری حاکمیت اسرائیل بر شهرک‌های کرانه باختری یک درخواست کودکانه ساده‌لوحانه است.

یسرائیل هیوم این روزنامه در خبری نوشت نتانیاهو موضع تعیین نیر برکات شهردار سابق قدس به عنوان وزیر دارایی به جای موشه کحلون را که از روند سیاسی کناره گیری خواهد کرد، بررسی می‌کند.

این روزنامه در خبر دیگری نوشت بنی گانتس رئیس حزب کاحول لاوان(آبی سفید) از رویارویی تلویزیونی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در جریان دوره تبلیغات انتخاباتی فرار می‌کند.

فرار جوانان صهیونیست از خدمت در ارتش

سایت عبری والا این سایت صهیونیستی نوشت بخش نیروی انسانی ارتش اسرائیل از اجرای چندین گام برای افزایش انگیزه جوانان اسرائیلی با هدف خدمت در ارتش خبر داد.

این سایت همچنین از اقدام نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در بازداشت شماری از جوانان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری در حملات شبانگاهی این رژیم خبر داد.


۱۳۹۸/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط