واكنش قطری ها به باخت دیشب پرسپولیس

رسانه قطری الوطن به كارشناسی دیدار تیم‌های فوتبال الدحیل قطر و پرسپولیس ایران در مرحله لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ پرداخت.


به گزارش نما، روزنامه الوطن قطر پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم فوتبال الدحیل برابر تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در تحلیل این دیدار نوشت: الدحیل دیدار را بسیار سریع و طوفانی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی موفق به کسب توپ و میدان از حریف ایرانی خود بود. طولی نگذشت که تیم فوتبال الدحیل در دقیقه ۵ دیدار موفق به ثمر رساندن نخستین گل دیدار شد تا از حریف خود پیش بیافتد.

اخبار ورزشی - روزنامه الوطن در ادامه نوشت: هر دو تیم به دنبال حمله به حریفشان بودند و به همین دلیل تیم فوتبال پرسپولیس بازی هجومی را در پیش گرفت. اما زمانی که حریف ایرانی تیم فوتبال الدحیل در حمله بود، فضای ایجاد شده در خط دفاعی سرخپوشان ایرانی سبب شد تا در دقیقه ۱۳ الدحیل دوباره به گل برسد و از حریفش پیش بیافتد.

روزنامه قطری با کارشناسی صحنه گل دوم تیم فوتبال الدحیل به تیم فوتبال پرسپولیس نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس از هر فرصتی برای حمله به دروازه تیم فوتبال الدحیل استفاده می‌کرد در صورتی که نمی‌دانست بازیکنان تیم قطری چشم به ضد حمله‌ها دوخته بودند تا از فرصت به بهترین صورت ممکن استفاده کنند.

روزنامه قطری در ادامه نوشت: با شروع نیمه دوم دیدار، پرسپولیس تیم برتر بود و توپ و میدان را در اختیار داشت و با وجود موقعیت و درصد مالکیت بالای توپ، اما توانایی خلق موقعیت را نداشت و جدی‌ترین موقعیت ضربه سر بازیکن نیجریه‌ای این تیم بود.

الوطن در پایان نوشت: سرمربی تیم فوتبال الدحیل نیز با توجه به شرایط پیش آمده در نیمه دوم به دنبال آن بود تا بازی را در اختیار داشته باشد تا به آرامی و به سود تیمش این دیدار به پایان برسد.

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط