احتمال ارائه نكردن لیست توسط جبهه پایداری

دبیركل جبهه پایداری با بیان اینكه این جبهه به دنبال وحدت جریان انقلابی در انتخابات پیش‌رو است، گفت: اگر این وحدت حاصل شود لیستی برای انتخابات ارائه نمی‌كنیم.

به گزارش نما، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری درباره آخرین وضعیت این جبهه در انتخابات 2 اسفند، گفت: جبهه پایداری بیشتر از آنکه به دنبال ارائه لیست در انتخابات پیش‌رو باشد به دنبال وحدت در جریان انقلاب است.

وی با اشاره به اختلافات پیش‌ آمده در بسته شدن لیست جریان انقلابی، ادامه داد: جبهه پایداری دست خود را به سمت جریان‌های انقلابی دراز می‌کند تا با وحدت تمامی جریان‌های انقلابی لیست واحدی برای انتخابات پیش رو ارائه شود.

دبیرکل جبهه پایداری با ابراز امیدواری برای اینکه جریان‌های انقلابی دور یکدیگر جمع شوند و حرف واحدی بزنند، اظهار داشت:علیرغم اینکه نمایندگان جبهه پایداری در جلسات شورای ائتلاف شرکت نمی‌کردند اما جلساتی را با بزرگان شورای ائتلاف در چند ماه داشتیم اما نتوانستیم به وحدت برسیم.

آقاتهرانی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا در چند روز آینده وحدتی در انتخابات پیش‌رو حاصل شود، گفت: اگر به وحدتی دست پیدا کنیم جبهه پایداری لیست را در انتخابات پیش‌رو ارائه نخواهد کرد و جریان انقلاب با یک لیست وارد انتخابات می‌شود.
منبع: تسنیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط