سرعت مجاز در آزادراه تازه افتتاح شده تهران - شمال

عکس خبري -سرعت مجاز در آزادراه تازه افتتاح شده تهران - شمال

رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: سرعت مجاز در منطقه یك آزادراه تهران - شمال 80 كیلومتر بر ساعت و در تونل‌ها 70 كیلومتر بر ساعت تعیین شده است.

به گزارش نما،نورالله خادم امروز در حاشیه افتتاح آزمایشی منطقه یک آزادراه تهران - شمال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پلیس راه تهران بزرگ دو ایستگاه موقت برای منطقه یک آزادراه تعیین کرده است. که به محض افتتاح رسمی کار را آغاز می‌کنند.


وی افزود: همچنین پایین‌تر از عوارضی نیز پاسگاه پلیس خواهیم داشت.


خادم سرعت مجاز عبور از منطقه یک آزادراه تهران - شمال را 80 کیلومتر بر ساعت و در تونل‌ها 70 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: به دلیل کوهستانی بودن مسیر شرکت سازنده این سرعت را تعیین کرده است و با توجه به شرایط راه این سرعت مجاز تعیین شده است.


بنا بر این گزارش، در ادامه این مراسم همچنین معاون ساختمان و تأسیسات بنیاد مستضعفان نیز اظهار داشت: در کل مسیر روشنایی‌ها نصب شده است و تهویه تونل‌ها نیز فعال است. 


به گفته منوچهر خواجه دلویی در حوزه منظر راه نیز در این آزادراه کارهایی انجام شده است و همچنین سازه‌هایی احداث شده است که نقش ایمنی در جلوگیری از ریزش دارد. همچنین سازه ورودی منطقه یک آزادراه تهران - شمال چندمنظوره است و نمایی زیبا نیز به ورودی آزادراه می‌دهد.

منبع فارس

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط