قطعی گاز در روستاها نداریم/ برای مشكل برق تامین اعتبار شد

سخنگوی دولت گفت: گاز در روستاها قطع نشده است و ما مشكل برق را داشتیم كه تأمین اعتبار شد.

به گزارش نما، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد دستور جلسه هیئت وزیران گفت: ابتدای جلسه دولت در مورد راهپیمایی ۲۲ بهمن بحث شد و با وجود سرمایی که وجود داشت، مردم ایران را گرم کردند؛ هیئت دولت از همه افرادی که در راهپیمایی شرکت کردند، سپاسگزاری و تشکر می‌کند.

وی افزود: راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن برای همه ما اهمیت فوق العاده ای داشت، زیرا در کنار همه مشکلات ناشی از تحریم‌ها و جنگ اقتصادی که علیه مردم صورت می‌گرفت نشان داد مردم در صحنه هستند و در اصول اساسی هم نظر هستند که برای دولت و همه مغتنم است و از همه مردم که با هر گرایش و عقیده‌ای حضور پیدا کردند تشکر و سپاسگزاری می‌کنیم.

سخنگوی دولت در مورد دیگر مباحث جلسه هیئت دولت نیز اظهار داشت: بحث برف در برخی مناطق در دولت مطرح شد که تلاش‌های زیادی صورت گرفت که راه‌های اصلی باز شود و تاکنون عمده راه‌های اصلی باز شده و شاید چند تا راه اصلی هنوز بسته است.

ربیعی در مورد وضعیت گازرسانی و برق در برخی از نقاط کشور نیز گفت: گاز در روستاها قطع نشده است و ما مشکل برق را داشتیم که تأمین اعتبار شد و تعدادی نیز از استان‌های کشور به مناطق اعزام شد و روستاهایی که در آن برق نیست، کاهش پیدا کرده است. ۹۰ هزار روستا دچار مشکل بودند که مشکلات آنها در حال رفع شدن است و بر اساس گزارش وزیر نیرو نیز مشخص بود که برق به طور کامل به روستاها برمی گردد.
منبع: مهر

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط