عزم جزم كشتی گیران برای برگزاری اردوی تیم های ملی در وضعیت قرنطینه

با توجه به شیوع ویروس كرونا، كشتی گیران با اولویت حفظ سلامت به دنبال مكانی هستند تا اردوی تیم‌های ملی را در آنجا برگزار كنند.


به گزارش نما، پس از جلسه مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون کشتی و عدم امکان برگزاری اردو‌های تیم ملی در آکادمی ملی المپیک و خانه کشتی در شرایط قرنطینه، مقرر شد ارکان ورزش کشور تمام تلاش خود را معطوف ایجاد شرایط برپایی اردو در مکانی جدید با مراعات تمامی الزامات پزشکی مترتب با ویروس کرونا نمایند.

اخبار ورزشی- بر همین اساس غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: جلسه خوبی با مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و سایر دوستان برگزار شد تا با توجه به شرایط موجود و اهمیت رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا مکانی مناسب برای تمرین کشتی گیران آزاد و فرنگی کار در وضعیت قرنطینه کامل در نظر گرفته شود که یکی از گزینه‌های مطلوب جزیره کیش بود، اما هنوز موضوع نهایی نشده است.

دارنده ۴ مدال نقره و برنز جهان تصریح کرد: برای حضور در رقابت‌های گزینشی نیاز به ۲ اردوی ۱۲ روزه داریم، البته تدبیر این است که فقط در اوزان المپیکی و با نفرات محدود کشتی گیران و کادر فنی در اردوی آماده سازی حضور پیدا کنند.

۱۳۹۸/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط