اختصاصی نما

ضرورت ادامه همكاری ملی در ریشه‌كنی كرونا

عکس خبري -ضرورت ادامه همکاري ملي در ريشه‌کني کرونا

دولت و ملت و همه دستگاه‌ها و نهادها و احزاب و تشكل ها و معابد و مساجد و اماكن عمومی ،فرد فرد ، جمع ها و عموم باید در علاج این بیماری هماهنگ و جدی عمل كنند.

محمدرضا حاجی - کرونا یک بلیه جهانی است. شروع ناگهانی داشته و سرعت  واگیری آن سابقه نداشته است. پیامدها نیز فراتر از یک بیماری ولو مهلک است یعنی ناگهان جامعه را دچار تعطیلی و رکود، مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و بهداشتی می کند.
 چاره آن در همکاری و همراهی همگانی و ملی و مردمی است چه در امر پیشگیری ، چه در مراقبت ها ،چه  در درمان پزشکی و همه باید از خانواده ،همکاران و  تجمع‌کنندگان بایستی با هم همراهی کنند تا از شر این مرض ترس آور در امان بمانند.
 دولت و ملت و همه دستگاه‌ها و نهادها و احزاب و تشکل ها و معابد و مساجد و اماکن عمومی ،فرد فرد ، جمع ها و عموم باید در علاج این بیماری هماهنگ و جدی عمل کنند.
 اکنون با شناخت نسبی به این مرض و بلیه و جوانب آن و آگاهی عمومی  وضع به سوی مهار شدن آن پیشرفته است. چین با قدرت حکومتی به سرعت عمل کرده است. ایران نیز با نظافت اسلامی و همراهی همه با هم و نهادها و پزشکان و پرستاران و کارکنان بهداشتی در حال مهار این بلیه است، از همه باید تشکر و تقدیر داشت و این تشکر و تقدیر هم همگانی است.
 از رهبری معظم تا قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح سپاه، ارتش ،بسیج و نیروی انتظامی تا توده‌های مردم همه به بهترین وجه با هم کار کرده اند که خداوند متعال که همواره عنایت به مجاهدان و شهدا و شایسته کاران صالح و جهادگران داشته و دارد ،انشاءالله نگاه رحمانیت و رحیمیت را خواهد داشت.
 برای ریشه‌کن  کردن این  بیماری و مراقبت از ورود آن و پیشگیری  این همراهی ،همکاری، همدلی ، همیاری ،همفکری و یار هم بودن باید ادامه یابد و انشاءالله می یابد.

۱۳۹۹/۱/۸

اخبار مرتبط