پیشكسوت استقلال: لیگ برتر باید تعطیل شود

پیشكسوت استقلال گفت: برای ارزیابی هر مربی باید شرایط آن باشگاه را هم سنجید با توجه به شرایطی كه استقلال داشته و بی پولی و نداشتن زمین و... مجیدی خوب نتیجه گرفته است.


به گزارش نما، محمد محمدی پیشکسوت استقلال در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه همه چیز تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته و فوتبال هم تعطیل شده است. امیدوارم زودتر این بیماری تمام شود و مردم هم رعایت کنند تا شرایط بهتر شود.

اخبار ورزشی- محمدی در خصوص این که خیلی‌ها می‌گویند لیگ برتر باید تعطیل شود گفت: خوشبختانه خیلی بچه‌های فوتبال درگیر کرونا نشده اند. باز به موقع تعطیل شدیم که بازیکنان مان درگیر این بیماری نشدند. البته اگر نیاز باشد باید مسابقات را تعطیل کرد، زیرا سلامتی بازیکنان از هر مساله‌ای مهمتراست

پیشکسوت استقلال در خصوص نارضایتی بازیکنان از شرایط تیم اظهار داشت: استقلال هنوز مدیر عامل ندارد و چند ماه است درگیر این موضوع است. خیلی از باشگاه‌های ما الان مشکل مدیریتی دارند و شرایط طوری است که فرقی نمی‌کند چه کسی بیاید هر کسی می‌آید باید پول داشته باشد

وی افزود: جدا از این ۶، ۷ بازیکن کلیدی استقلال هم قرارداد شان تمام می‌شود که باز به پول نیاز داریم و با این شرایط اگر استقلال تکلیف مدیر عامل و پول را مشخص نکند در ادامه کار به مشکل می‌خورد و برای تمدید قرارداد‌ها کار سختی دارد.

محمدی در خصوص اینکه بازیکنان خارجی باشگاه را تهدید کرده اند بیان داشت: به بازیکن خارجی نمی‌توانی بگویی صبر کن تا پولت را بگیری. البته آن‌ها حق شان است و باشگاه باید برای دور ماندن از خطرات مربوط به کسر امتیاز و همچنین محرومیت نقل و انتقالاتی به دنبال برطرف کردن این مانع نیز باشد.

دروازه بان سابق استقلال در خصوص عملکرد مجیدی گفت: برای ارزیابی هر مربی باید شرایط آن باشگاه را هم سنجید با توجه به شرایطی که استقلال داشته و بی پولی و نداشتن زمین و... مجیدی خوب نتیجه گرفته است. ما باید به مجیدی در استقلال فرصت دهیم تا بتواند اهداف خود را پیاده کند.

۱۳۹۹/۱/۶

اخبار مرتبط