كمك ۳۰۰ هزار یورویی دخیا برای مقابله با كرونا

دروازه بان تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس برای مقابله با ویروس كرونا مبلغ ۳۰۰ هزار یورو كمك كرد.


به گزارش نما، داوید دخیا دروازه بان تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس مبلغ ۳۰۰ هزار یورو برای مبارزه با ویروس کرونا اهدا کرده است. این مبلغ حدودا معادل ۵ میلیارد تومان است. او با این اقدام به جمع ورزشکارانی که برای مقابله با ویروس کرونا کمک مالی کرده اند اضافه شد.

اخبار ورزشی- دروازه بان تیم منچستر یونایتد خود راضی به افشای این عمل خیر خواهانه خود نبوده است. ایزابل دیاز شهردار مادرید با انتشار پیامی در صفحه شخصی توئیتر خود، این اقدام دخیا را افشا کرده است تا سخاوت این بازیکن شریف را نشان دهد.

شهردار مادرید در پیام توئیتری خود خطاب به دخیا بیان کرد: از اقدام سخاوتمندانه دخیا تشکر می‌کنم. شما کمک بزرگی را در مقابله با ویروس کرونا کرده اید. من به شما افتخار می‌کنم.

این اولین اقدام انسان دوستانه سنگربان تیم منچستر یونایتد نیست. او پیش از این مبلغ ۲۰۰ هزار یورو را به سازمان صلیب سرخ اهدا کرده بود. او همچنین عضو مجمع خیرین بنیاد امور خیریه باشگاه منچستر یونایتد نیز است.

پیش از او سرخیو راموس، لیونل مسی، پپ گواردیولا، ایسکو و بسیاری از ستارگان دنیای فوتبال برای مقابله با ویروس کرونا مبالغی را اهدا کرده بودند.

تا کنون در کشور اسپانیا ۵۷۷۸۶ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۴۳۶۵ نفر هم جان خود را در اثر این بیماری از دست داده اند. این کشور بعد از کشور ایتالیا بیشترین آمار کشته شدگان این بیماری را دارد. وضعیت در اسپانیا بحرانی است.

۱۳۹۹/۱/۸

اخبار مرتبط