انتقاد نژادبهرام از شهرداری تهران در روزهای كرونایی پایتخت

عضو شورای شهر تهران ضمن تذكر به حناچی گفت: نباید فراموش كنیم كه اگر ستاد كرونا جدیت بیشتری مقابل این بیماری ندارد ولی مدیریت شهری نباید بی‌تفاوت باشد.


به گزارش نما، زهرا نژاد بهرام در دویست و ششمین جلسه شورای شهر تهران درباره بیماری کرونا و شیوع آن در پایتخت اظهار داشت: علیرغم اینکه به شهروندان توصیه می‌شود جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا از خانه بیرون نیایند جای تعجب است که چگونه 16 فروردین ترافیکی ایجاد می‌شود که طی 20 روز گذشته بی‌سابقه بوده است.

اخبار اجتماعی - وی افزود: اگر قرار است ستاد کرونا سیاست یک بام و دو هوا را به اجرا درآورد باید قبل از آن به اصناف بیندیشید چرا که این دست از افراد برای تامین نیازهای اقتصادی حقوقی دریافت نمی‌کنند در حالی که شرایط برای کارکنان دولت متفاوت است.

این عضو شورای شهر تهران گفت:‌اگر کرونا از بین رفته و ما خبر نداریم به ما اطلاع بدهند. هم اکنون ترافیک در تهران به شدت نگران کننده است و برنامه‌های انجام شده بر خلاف سیاست‌های گذشته به شمار می‌رود.

نژادبهرام بیان داشت: همچنین تهران پایتخت فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ایران محسوب می‌شود و در روز 12 میلیون نفر و شب‌ها 8 و نیم میلیون نفر جمعیت دارد و جای تعجب دارد که چرا نماینده پارلمان شهری در ستاد کرونا حضور ندارد و ما نمی‌توانیم دفاع از مطالبات مردم را در این ستاد انجام دهیم.

وی گفت: ما تنها در شورای شهر می‌توانیم پیشنهاداتی را به این ستاد ارائه دهیم که ممکن است مورد قبول واقع شود و یا واکنشی نسبت به آن نباشد.

این عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی گفت: نباید فراموش کنیم که اگر ستاد کرونا جدیت بیشتری مقابل این بیماری ندارد ولی مدیریت شهری نباید بی‌تفاوت باشد. برنامه شهرداری برای مقابله با بحران کرونا تا پایان تابستان و حتی تا پایان سال 99 چیست. برای بعد از بحران چه تصمیمی گرفته شده است.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: مدیریت شهری باید نسبت به تهیه و تدوین برنامه برای شهر اقدام کند چرا که کرونا حداقل تا پایان بهار و احتمال زیاد تا پایان تابستان همچنان وجود خواهد داشت.

۱۳۹۹/۱/۱۸

اخبار مرتبط