كمك متفاوت بازیگر سریال «فاصله‌ها» در این روزهای كرونایی!

حمید شریف زاده به همراه گروهی از هنرمندان و جوانان مشغول تولید ماسك برای كادر سلامت و مردم هستند.


به گزارش نما، در روز‌هایی که کرونا کشور‌های مختلف جهان را در برگرفته و هر دولتی به نسبت کم یا زیاد در مهار این بیماری با مشکل و چالش مواجه شده است، همبستگی و همراهی مردمی است که انسان را برای ادامه‌ زندگی دلگرم می‌کند.

اخبار چهره ها - در روز‌هایی که کمتر کسی به خود اجازه خروج از منزل را می دهد، کادر سلامت ما به صورت جان بر کف در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مشغول رسیدگی به بیماران کرونایی هستند. آن‌ها در خط مقدم نبرد می‌کنند و مردم دیگر همانند سال‌های جنگ، در پشت جبهه خدمت می‌کنند.

در این روز‌های سخت، بازیگران و هنرمندان به مردم امید می دهند. آن‌ها از طریق تولید انیمیشن، ترسیم یک تصویر امیدوار کننده، معرفی کتاب و فیلم برای ایام قرنطینه و... پرچم حمایت از کادر سلامت را بالا نگه داشته اند.
حمید شریف زاده بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما که در سریال‌های نام آشنا مانند «ترور خاموش»، « بچه مهندس » و «فاصله‌ها» به ایفای نقش پرداخته است، در این روز‌ها به همراه جمعی از همکاران و دوستان خود در یک تولیدی مشغول تولید ماسک است.

او درباره این اقدام خود گفته است: یکی از دوستان این کارگاه را در اختیار ما گذاشت تا برای خادمان سلامت و مردمی که حتی پول خرید یک ماسک را هم ندارند، روزانه چندین هزار ماسک تولید کنیم.

وی افزود: از تمام کسانی که کار ضروری ندارند تقاضا دارم که در منزل بمانند، همچنین هر شخصی که توانایی کمک به این زنجیره را دارد چه به صورت در اختیار گذاشتن مکان، چه دوخت و دوز ماسک، به این زنجیره پیوسته و ما را در خدمت رسانی کمک کند.

۱۳۹۹/۱/۱۹

اخبار مرتبط